Логічне слідування

Тема: Логічне слідування

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з поняттям "логічне слідування";
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма "Колобок".

Хід уроку

I.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

– Давайте пограємо в гру "Кажи навпаки": учитель говорить слово, діги говорять заперечення цього слова. Наприклад: холодно – тепло; зверху – знизу; початок – кінець; синій – не синій (будь-який інший); урок – не урок.

II.      Перевірка домашнього завдання.

Істинним є висловлювання: "Мене звуть Аніта".

III.     Актуалізація опорних знань.

  • Що називається висловлюванням?
  • Чи може висловлювання одночасно бути істинним та хибним?
  • Які висловлювання називаються запереченнями висловлювань?
  • Як з висловлювання утворити заперечення висловлювання?

IV.    Вивчення нового матеріалу.

1.           Розповідь вчителя.

-   Згадаємо сюжет відомої казки - "... Царевич зупиняється на роздоріжжі й бачить камінь з написом:  "Якщо підеш направо, то коня загубиш"... Об'єднавши висловлення: "Підеш направо" та "коня загубиш" за допомогою слів якщо..., то ..., ми отримали нове висловлення, яке називається логічним слідуванням.

2.           Робота з підручником.

- Відкриємо підручник на сторінці 34.

3.           Фікультхвилинка.

Сильний вітep до землі,

Гне дерева мoлoдi.

А вони ростуть, міцніють,

Вгору тягнуться, радіють.

V.      Робота за комп'ютером.

Програма "Колобок".

–           Відкриємо підручник на сторінці 35. Прочитаємо, як Колобок буде виконувати команду Повтори ... поки вільно. Ми бачимо, що приступаючи до виконання цієї команди Колобок наперед не знає, скільки разів йому потрібно буде виконувати команди в цьому циклі, на відміну від команди Повтори... N разів.

Релаксація.

Вправи для очей.

Швидко покліпати очима, закрити їх i посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 рази.

Вправи для рук.

Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз – розлучити пальці в сторони, на рахунок два – поступово зi6paти всі пальці разом.

VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Сьогодні ми навчилися складати логічне слідування; навчилися використовувати для виконавця Колобок команду Повтори ... Поки вільно; визначили, що в цій команді ми не знаємо наперед, скільки разів мусить повторюватись команда.

VII.     Домашнє завдання.

Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на ст. 35).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (20.03.2017)
Переглядів: 1454 | Рейтинг: 0.0/0
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Листяні та хвойні рослини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]