Можливості Інтернет

Тема: Можливості Інтернет

Мета уроку:

  1. Познайомити учнів з послугами  Internet: сервером новин, чат, Internet- магазином.
  2. Розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма “Браузер Explorer”

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Гра “Знайди свого друга”

            Вчитель називає опис місце знаходження учня. Той, до кого він відноситься, встає (і сідає).

  1. Перша пата, другий ряд зліва.
  2. Третя парта, перший ряд справа.
  3. Четверта парта, дркгий ряд зліва і т. д.

Гра “Знайди місце”

                Учитель максимально детально описує учня. Цей учень також сидить, не показуючи що це він. Підсумком гри є визначення адреси цього учня (ряд і парта), і тільки після цього даний учень встає. Пограти у гру 2-3 рази.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання.

  1. Якщо в 2003 році Борис Відсвяткував свій 15 день народження, то народився він в 1986 році.
  2. Всі сирники можна підсмажити за 12 хвилин.

ІІ.      Актуалізація опорних знань.

  • За допомогою яких пристороїв комп'ютер підключається до всесвітньої мережі?
  • Що являє собою сайт?
  • Як знайти потрібний сайт?
  • За допомогою якої програми можна переглянути сайт?
  • Для чого використовують посилання на сайті і як його звати?
  • Яку кнопку в програмі Explorer слід натиснути, щоб повернутися до попередньої сторінки?

ІІІ.    Вивчення нового матеріалу.

Бесіда.

  • Ми звами вже познайомилися із Web- сторінками в Internet, а сьогодні поговоримо про інші послуги, які надає мережа. Взагалі будь-який комп'ютер може бути на весь час спілкування в Internet підключеним через телефонну лінію та модем, і тоді такий режим роботи називається on-line. Або комп'ютер підключається до мережі лише на час, потрібний для одержання повідомлення (режим off-line).

1. Робота з підручником. Ст.10

2. Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гості завітати.

Всі руки піднімемо,

та глибоко вдихнемо.

Раз – два, раз – два, дружніше

Легені тренувати.

ІV.    Робота з комп'ютером. Програма “Браузер”.

Запуск програми ПУСК"ПРОГРАМИ"Internet Explorer.

Виконати завдання на стор.11.

 

Релаксація.

Вправи для очей:

            Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертанням цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити 3 рази.

Вправи для рук.

            З'єднати долоні разом перед собою, на рахунок раз – роблячи упор на пальці, роз'єднати долоні в сторони; на рахунок два - з'єднати долоні разом; на рахунок три –роблячи упор на долоні, відхилити пальці лівої руки від правої; на рахунок чотири – привести пальці у вихідне положення.

V.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Сьогодні ви дізналися ще про деякі служби Іnternet: сервери новин, чат,. Про режим роботи комп'ютерів в Іnternet.

VІ.    Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника “Для розумників і розумниць” на ст. 11.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 826 | Рейтинг: 0.0/0
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових...
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с...
Листівка для Елзіка
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]