Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок

УРОК 32

Тема. Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок

Мета: ознайомити учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак.

Обладнання: лінійка, олівець, кольоровий картон, клей, ножиці.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався —

До уроку приготувався.

Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо.

Девіз уроку діти говорять хором:

Руки твої — найкращий скарб,

Коли умієш їм дати лад.

II. Повідомлення теми і мети уроку

 1. Перевірка готовності учнів до уроку.

 2. Актуалізація опорних знань.

— Що таке предмети побуту?

— Назвіть, які ви знаєте предмети побуту?

— Якими предметами ви користуєтесь найчастіше?

 3. Розгадування кросворду.

— Сьогодні на уроці ми спробуємо виготовити один із предметів побуту, який є в кожній хаті. А який, ви дізнаєтесь, коли правильно заповните клітинки кросворду.

III. Робота над темою уроку

 1. Бесіда.

— Так, сьогодні ми будемо виготовляти килим.

Все необхідне — клей, ножиці, картон, лінійки, олівці — у вас є. Але найголовніше, що нам потрібно сьогодні на уроці — це справжні роботящі руки, терпіння і працьовитість. І річ вийде красивою і привабливою.

 2. Розгляд зразків виготовлених килимків.

—Уважно розгляньте зразки і скажіть, що найпотрібніше для сьогоднішнього уроку? (Клей, ножиці, кольоровий картон, і найголовніше — людські руки)

 3. Слухання казки.

Жили-були у шухляді клей, ножиці і папір. Вони щодня сперечались між собою, хто з них найпотрібніший, найголовніший. Якось шухляду хтось висунув, і її мешканці побачили свого господаря-хлопчика. Він брав ножиці і вирізав ними деталі з паперу. Потім клеєм наклеював їх. Вийшов гарний кольоровий листочок з метеликом.

Усі залишились задоволені, бо зрозуміли, що найголовніша тут — людина, її вмілі руки. Отож, коли папір, клей і ножиці повернулися у шухляду, сперечатись їм уже не хотілося. Усі вони бажали, щоб їх швидше взяли до роботи.

 4. Повторювання правил роботи користуванням ножицями і клеєм (див. урок 1).

5. Практична робота учнів.

IV. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

— Що робили протягом уроку?

— Чи ви задоволені своєю роботою?

— Може, хтось вважає, що міг би працювати краще?

Оцінювання виконаних робіт за «шкалою оцінювання».

Організація виставки дитячих робіт.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (10.12.2014)
Переглядів: 3279 | Рейтинг: 0.0/0
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний...
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Декоративна аплікація
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]