Тема: Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом Мета: пояснити правило знаходження відстані за даними швидкістю та часу; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: таблиця для розв’язання простих задач, картки для усної лічби, таблиця «Одиниці швидкості». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Пояснити розв’язання задачі № 387. • Прочитати відповідь до задачі № 388. 3. Завдання для опитування • Скласти задачі за таблицею. Рухомий об’єкт Швидкість Час Відстань Лижник?2 год48 км Мотоцикліст?2 год120 км Пішохід ?3 год15 км Літак?4 год960 км • Гра «Комп’ютер». 14 19 40 5 30 45 42 II. Вивчення нового матеріалу 1. Задача Лижник був у дорозі 3 години і подолав відстань 39 км. З якою швидкістю рухався лижник? — Скласти задачу, обернену до даної, в якій потрібно відшукати число 39. — Як знайти відстань? Висновок. Щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час. 2. Первинне закріплення. Розв’язання задач № 390, 392 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів • Розв’язання прикладів № 393 самостійно. • Усне розв’язання задачі № 395. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 396, 397. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2002 | |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Наш вернісаж |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Знайомтесь — клавіатура |
Всього коментарів: 0 | |