Тематичне оцінювання

Тема: Тематичне оцінювання»

Мета: перевірити й оцінити рівень знань дітей з теми «Як не любить той край...

ХІД УРОКУ

Тестування

I рівень

1)К. Перелісна «Заворожений сад».

— Хто заворожив сад?

а) Осінь;

б) фея;

в) зима.

2. М. Рильський «Зимовий ранок».

— Хто не спав у лісі?

а) Вовки;

б) зайчики;

в) лисиці.

3. О. Олесь «Степ».

— Хто оберігає сон баби-зими?

а) Вітер;

б) Баба Яга;

в) мороз.

4. В. Сухомлинський «Камінь».

— Де розташовувалася криниця, про яку йдеться в оповіданні?

а) Біля хати;

б) у лузі;

в) у лісі.

5. І. Франко «Дрімають села».

— Що роблять садки, про які йдеться у творі?

а) Гріються;

б) гнуться;

в) дрімають.

II рівень

1. Дати відповіді на запитання.

1) Як називається розділ, який ми вивчали?

2) В яких творах цього розділу йдеться про ліс?

3) Кому адресоване це звернення?

Ти рости на втіху людям, бережи нам світлі ріки, що полям несуть вологу...

2. Хто автор даних творів? З’єднайте стрілками прізвища авторів з назвами їхніх творів.

«Дрімають села»

«Як не любить той край...» «Яблука»

«Степ»

«Лист до птахів»

3.З яких творів ці рядки?

1) Добрий вечір, Матусю!

2) Де ж воно все поділося?

Анатолій Костецький Максим Рильський Іван Франко Володимир Сосюра Олександр Олесь

3) Сестра нарвала ягід шипшини та горобини, сіла на пеньочку й давай собі намисто низати.

4) І сиві хмароньки у небесах дивують...

5) А тим часом спритний Гриць годував з руки синиць.

III рівень

Скласти текст-міркування за поданим початком.

Мені найбільше сподобався твір...



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (01.03.2015)
Переглядів: 1231 | Рейтинг: 0.0/0
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
Природа в місті (селі) та його околицях
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Урок-повторення. У комп’ютерному класі
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]