Повноцінне здорове харчування (закріплення)

Тема уроку: Повноцінне здорове харчування (закріплення).

Мета уроку: Формувати в учнів знання про основи повноцінного харчування як обов’язкової умови збереження і зміцнення здоров’я.

Хід уроку:

І.Організація класу.

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Абетку харчування вивчати починаймо.

Девіз уроку:

Думати – колективно!

Діяти – оперативно!

Сперечатись – доказово!

Гра «Так чи ні».

Клас готовий працювати? (Так)

Продукти харчування вивчати? (Так)

На групи їх розкладати? (Так)

Вчасно руку піднімати? (Так)

Вміло в групах працювати? (Так)

Загадки й кросворди розгадати? (Так)

Молодці діти! Я дуже рада, бо почула від вас усі позитивні відповіді. Я впевнена, що всі завдання ми успішно виконаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань. (Драматизація казки)

«Суперечка друзів».

Автор: В одному незвичайному царстві, у казковій державі жили-були нерозлучні друзі Білок, Жирок та Вуглеводик. Якось друзі посперечалися між собою, хто з них найважливіший.

Білок. (Гордо.) Я найважливіша. Я потрібна як будівельний матеріал для організму. Без мене не утворюються нові клітини, а коли нема росту – нема життя.

Жирок. Я теж потрібен організму. Якщо мене немає, організм не отримає тепла, вистигне і помре.

Вуглеводик. Усе в світі створено руками людини: одяг і взуття, їжа і телевізор, все зроблено її працею. І якщо мене не буде, організм не рухатиметься, людина не буде жити.

Організм. (Почувши це.) Будинок складається з блоків, перекриттів, цементу і цегли, віконних і дверних рам; і якщо не буде хоч одної деталі, будинок зруйнується. Ось так і я. Всі ви для мене потрібні: Білок, Жирок і Вуглеводик. Завдяки вам я росту, живу, працюю і навчаюсь.

(Подарунок кошиків з овочами)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

- Як ви думаєте, про що ми будемо сьогодні вести розмову на нашому занятті з «Абетки харчування»?

- Так, яке значення мають білки, жири і вуглеводи для організму людини.

ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу.

1.Робота з планшетами. (запитання)

- З чого роблять узвар?

- Про яку ягоду ведеться у відеоуроці?

- Для чого людини потрібні жири?

2. Гра «Загрузи вагончики» (інтернет-гра) + дошка (повторення)

3.Гра Трансформери» (повторення правил роботи в групах)

- Група «Вуглеводів» - розгадує кросворд.

- Група «Білки» - домальовує продукт (гра «Шеф-кухар») отримує аркуш паперу, на якому домальовує малюнок за поданим фрагментом ліній таким чином, щоб отримати якусь їжу.

- Група «Жирів» - викладає пазли.

4. Літературна вікторина «Які з вітамінів є в продукті?»

1.Чим пригощала Лисичка свого приятеля Журавля? (каша – вуглеводи)

2.Без чого борщ не сядеш їсти? (без хліба – вуглеводи)

3.Що так старанно тягли із землі дід, баба, внучка, собака, кіт, мишка? (ріпку – вуглеводи)

4.Що приготувала Машенька для того, щоб потрапити додому? (пиріжки – вуглеводи)

5.Яка улюблена страва Карлсона? (варення – вітамін С)

6. Що полюбляє кіт Матроскін? (молоко –білок)

7. Скажіть, в якій казці всі герої – овочі і фрукти? («Пригоди Цибуліно» – вуглеводи)

8. Що знесла курочка Ряба? (яйце –білок)

9. Що Лисичка скидала з воза? (рибу – білок)

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Гра «Хто більше знає прислів’я про здоров’я».

Ближче до кухні - повніше шлунок.

Смачна їжа для людей стриманих.

Здоров’я більш варте як багатства.

Здоров’я маємо – не дбаємо, а стративши – плачемо.

Той здоров’я не цінить, хто хворий не був.

Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.

Бережи честь змолоду, а здоров'я під старість.

Було б здоров'я — все інше наживем.

В здоровому тілі — здоровий дух.

VІ. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон».

Чого навчились на уроці?

Що нового ви дізналися?

Для чого людині потрібно їсти?

Якою має бути їжа?

Діти, пам’ятайте! Нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.

Категорія: Основи здоров’я | Додав: Яблунька1970 (19.02.2015)
Переглядів: 3795 | Рейтинг: 1.0/1
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Звірі
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Робота з папером. Писанка
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]