Ура! Канікули!

Тема: Ура! Канікули!

Мета: Узагальнити вивчене за рік. Розвивати спостережливість, логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань

1. Що переплутав Незнайко?

 Літо — осінь — весна — зима

2. Бесіда

3. Назвіть літні місяці?

4. Чим цікаве літо?

От і ми сьогодні відправимося у кругосвітню подорож. Нас чекатимуть високі гори, бурхливе море, провалля. Але, я думаю, ми все з вами подолаємо.

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу

1. Збираємося у подорож. Повторення правил безпеки (робота з підручником с. 63)

2. Подорож по морю. Гра «Збери прислів’я»

 Хтотой

володієволодіє

 інформацією -світом.

3. Подорож через гори. Гра «Знайди пристрій»

 (Знайти пристрої введення інформації)

скане монітор мікрофон клавіатура

4. Увага! Провалля! Розв’язування задач:

Мандрівник не спав цілу добу. Нарешті він дістався до готелю і зняв номер. «Будьте ласкаві, розбудіть мене о сьомій годині ранку», - попросив він портьє. «Не хвилюйтеся, - заспокоїв його портьє. - Я неодмінно розбуджу вас, тільки не забудьте зателефонувати мені, а я миттю прийду й постукаю до вас у двері». «Буду вам дуже вдячний», - відповів мандрівник. Знайдіть помилку в цій розповіді.

(Портьє не зможе розбудити мандрівника, тому що той не зможе йому зателефонувати не прокинувшись.)

Два хлопці грали в хованки 3 години. Скільки годин грав кожен із хлопців? (3)

Олена й Настя - сестри. Олена сказала, що вона має трьох братів. Настя сказала, що вона теж має трьох братів. Скільки дітей у сім’ї? (5)

5. Пустеля навколо. Гра «Що змінилося?»

Учитель викликає до дошки одного учня. Всі уважно його розглядають. Потім він виходить за двері й щось змінює в своїй зовнішності. Решта повинні назвати, що змінилося.

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1.Інструктаж учителя

Ви були дуже уважні. Не втрачайте пильності і ви зможете впоратися з наступним завданням. На полицях знаходяться предмети. Декілька

секунд вам будуть показувати їх, щоб ви добре все запам’ятали. Потім потрібно буде поставити кожний предмет на своє місце.

2.Робота в групах

I група працює за комп’ютерами.

II група виконує завдання в зошитах (урок ЗО завдання 4).

VI. Контроль знань, умінь та навичок

Тестові завдання:

1. У Київській Русі винайшли:

а) рахівницю;

б) комп’ютер;

в) калькулі.

2. Перша обчислювальна машина називалась:

а) «Бенджаміна»;

б) «Паскаліна»;

в) «Калькуліна».

3. Продовж речення.

Людина сприймає інформацію за допомогою

4. Викресли «зайвий предмет»

Сканер, клавіатура, принтер, миша, мікрофон.

5. Графічний редактор Раіпі призначений для:

а) набору текстів;

б) створення малюнків;

в) редагування текстів.

6. З’єднай пристрій введення з його призначенням

клавіатура для вибору команд і малювання

мишадля введення звуку

джойстик для введення тексту і команд

мікрофон для комп’ютерних ігор і тренажерів

VII. Підсумок уроку

Прочитайте слово: КІНКИАУЛИ (канікули).

Бажаю вам плідно та весело провести літні канікули. Зустрінемося восени!

Додаток

Правила безпеки при роботі з комп’ютером.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2241 | Рейтинг: 0.0/0
Природа навколо нас
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів
Для чого ми вивчаємо природознавство
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]