Англія - країна, мову якої ми вивчаємо

Тема: Англія - країна, мову якої ми вивчаємо

Мета: Розширити знання учнів про Англію, традиції її мешканців. Розвивати спостережливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до англійської мови, інформатики.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу. Повторення правил безпечної поведінки

II. Актуалізація опорних знань

Гра «Що за клавіша?»

Учитель показує картку з клавішею. Учні повинні пояснити призначення цієї клавіші.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя з елементами бесіди

На якій мові записані назви клавіш?

Англійська мова - це мова міжнародного спілкування. На цій мові створюється більшість програм. Тому сьогодні ми більше дізнаємося про Батьківщину цієї мови та традиції англійців.

2. Робота з підручником (с. 60)

3. Бесіда

Як називається столиця Англії?

Що таке Біг Бен?

Які традиції англійців ви запам’ятали?

Які свята відзначають у Англії?

4. Робота в зошитах (урок 29 завдання 1)

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1. Інструктаж учителя

Сьогодні ми побудемо перекладачами і будемо допомагати ведмедикові перекладати слова з англійської мови на українську. У верхній частині екрану ви побачите слово англійською мовою. На полі розкидані кубики з буквами. З цих букв треба скласти слово - переклад. Ведмедик може лише пересувати кубики по полю. Керувати ним будете ви за допомогою клавіш зі стрілками.

2. Робота в групах

I група працює за комп’ютерами.

II група виконує завдання в зошитах (урок 29 завдання 5).

VI. Підсумок уроку

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2231 | Рейтинг: 0.0/0
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
Охорона рослин
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]