Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавл

Тема: Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавл

Мета: формувати вміння працювати з пластиліном; удосконалювати техніку роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії, орієнтуючись на зразок, ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками, поважати у спілкуванні партнера і самого себе; виховувати посидючість, вміння дружити, любов до навколишнього світу.

Обладнання: пластилін, картон, клей, стеки, дощечки для пластиліну, ілюстрації із зображенням героїв казок, мультфільм «Лисиця і Журавель».

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо працювати у техніці «мозаїка», виготовимо аплікацію. Будемо навчатися працювати в парах — це означає вміти слухати і чути, точно виражати свої думки, поважати думку партнера. Відгадайте назву нашого виробу:

— Так, виріб називається «Посуд для Лисиці і Журавля».

2.Вступна бесіда

На дошці — ілюстрації із зображенням казкових героїв.

— Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона існуватиме стільки, скільки будуть жити люди.

Сьогодні ми спробуємо побувати у казцІ. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і побачимо, як добро перемагає зло.

— Які казки полюбляєте ви?

— Хто їх написав?

— Кого з головних героїв ви пам’ятаєте?

— Чого навчають казки?

— А цих героїв ви пам’ятаєте?

• В лісі молодиця гуляє На всі боки поглядає.

На ній шубка дорога Вся горить, мов золота.

Хвіст пухнастий і м’який.

Що за звір такий? (Лисиця)

* Довгоносий ґречний пан Сірий одягнув жупан:

До бабиних конопель Повадився. (Журавель).

— Так, це Лисиця та Журавель. Сьогодні ми виготовимо для них посуд.

Клас

Журавель і лелека їдять страву із глека,

М’ясом ласує лиска З полив’яної миски.

Ми помиримо знову Наших друзів казкових.

Фізкультхвилинка

3. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Розгорніть підручник на с. 97 та розгляньте зразки посуду.

ГЛЕЧИК

 • Обліпіть товсту палку пластиліном (більшу частину палки обгорніть папером, щоб її легко було витягнути).

 • Витягніть палку.

 • Розрівняйте краї глечика.

 • Скатайте джгутик. Зробіть ручку для глечика. Прикріпіть ручку.

 • Просушіть.

МИСКА

 • Скачайте кульку. Виліпіть корж.

 • Поглибте середню частину, заокругліть її.

 • Краї відігніть у боки і стоншіть.

 • Виліпіть миску або тарілку.

 • Просушіть.

 • І глечик, і миску можна заґрунтувати і розфарбувати фарбами за власним задумом.

III. Практична робота учнів

Діти повторюють правила роботи у парі та правила безпеки при роботі з пластиліном.

Учитель за потреби надає допомогу.

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Яка чудова у нас виставка!

— Ми опинилися у чарівній казцІ. Чи змогли ви помирити Лисицю та Журавля?

— Чи все у вас вийшло, що задумали?

— Хто зазнав труднощів?

— Хто зумів допомогти товаришеві?

Перегляд мультфільму «Лисиця та Журавель»

V. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам урок?

— Що таке казка?

— Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, піснІ. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правдІ.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 3439 | Рейтинг: 0.0/0
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка
Екскурсія в природу
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Правила поведінки за столом
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]