Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон

Тема 21. Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон

Мета: ознайомити учнів з інформацією про шкідливий вплив на здоров'я сучасної техніки (телевізоркомп'ютер, мобільний телефон), з правилами безпеки користування сучасною технікою з метою збереження здоров'я; дати поради щодо перегляду телепередач та користування комп'ютером; виховувати відповідальність за власне здоров'я.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Телевізор, комп’ютер, телефон — корисні речі. Але тим, хто неправильно ними користується, вони не залишають часу для навчання, прогулянок і допомоги батькам. А ще можуть зіпсувати зір, поставу і навіть спричинити залежність.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви дізнаєтесь про шкідливий вплив на здоров’я сучасної техніки (телевізора, комп’ютера, мобільного телефону), ознайомитеся з правилами безпеки користування ними.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 68-72)

— Для чого потрібен телевізор?

Розгляньте малюнок на с. 68. Прочитайте поради, як дивитися телевізор. Чого не можна робити?

— Доведіть, що комп’ютер — це потрібна й корисна річ.

— Розгляньте малюнок на с. 69. Прочитайте правила поводження з ним.

— Що може статися, якщо не дотримуватися правил користування телевізором і комп’ютером?

— Доведіть, що телефон — це сучасний засіб зв’язку.

— Що треба робити, щоб телефон працював і не вимкнувся у потрібний момент?

— Прочитайте і запам’ятайте поради користування мобільним телефоном (с. 70) та дотримуйтеся їх.

— Відгадайте загадки (с. 71).

• Є у мене помічник, справжнє диво, чарівник.

Тільки кнопку натискаю — і говорить він, і грає.

Де що робиться, все знає, і мені повідомляє,

І розкаже, і покаже. Як він зветься, хто нам скаже? (Телефон)

• Учитись він допомагає,

Інформацію зберігає,

В ігри він з тобою грає,

З дисків музика лунає. (Комп’ютер)

— Якою повинна бути відстань до телевізора при перегляді телепередач? Поясніть чому.

— Як ви вважаєте, чи можна говорити годинами по мобільному телефону?

— Як ви вчините у таких ситуаціях (с. 72)1

Ви переглядаєте цікавий фільм по телевізору. Молодший братик кличе вас гуляти. Що ви оберете?

Дата

Клас

Ви граєте у комп’ютерну гру. Вона ще не скінчилася. Мама просить їй допомогти. Що ви зробите?

Вам треба зателефонувати однокласнику. Якому телефону ви віддасте перевагу — домашньому чи мобільному?

2.Фізкультхвилинка

МАЯТНИК

Зупиняємо урок. (Встали. Розвели руки в сторони.)

Робимо зарядку. (Потім зігнули руки в ліктях, приста-

 вили до плечей, розігнули.)

Руки вгору, руки вниз,(Руки вгору, вниз.)

Все в нас по порядку.

Руки в боки — нахиляйся,(Руки в боки — нахилилися в сторони.)

Наче маятник, хитайся.

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Опитування «Як ми дивимося телевізор»

— Підкресліть потрібне.

а) Скільки часу на день ти переглядаєш телевізійні передачі? (Багато; небагато)

б) Як довго граєш у комп’ютерні ігри? (Довго; недовго)

— Якщо довго сидіти за телевізором, може з’явитися страх, агресивність, зниження успішності, погіршення зору, перевтома, ожиріння, підвищення тиску, захворювання суглобів і навіть телезалежність.

Поміркуйте над своїми «стосунками» з телевізором і комп’ютером, щоб вони не перетворилися на пожирачів вашого часу. Переглядайте тільки дитячі телепередачі.

2. Практична робота (див. Додаток на с. 50)

3. Тестування

 1) Грати за комп’ютером можна:

а) скільки хочеш;

б) 5 год на день;

в) 3 год на день;

г) ЗО хв на день.

 2) Скільки часу ти проводиш перед телевізором? .

А треба? .

Скільки часу ти проводиш перед комп’ютером? .

А треба? .

 3) Що слід пам’ятати під час роботи на комп’ютері?

VI. Підсумок уроку

— У чому полягає шкідливий вплив на здоров’я сучасної техніки (телевізор, комп’ютер, мобільний телефон)?

— Які правила безпеки користування сучасною технікою з метою збереження здоров’я ви запам’ятали?

— Які поради щодо перегляду телепередач та користування комп’ютером ви запам’ятали?

— Як ви користуєтеся вдома комп’ютером чи телевізором?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 7540 | Рейтинг: 0.0/0
Українська народна казка «Рукавичка»
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Природа Кримських гір
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]