УРОК 10 Тема: Склад числа 3. Прямі і криві лінії. ТрикутникМета: ознайомити дітей зі складом числа 3, трикутником, його елементами; дати поняття про пряму і криву лінію, вчити креслити лінії; розвивати мислення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав дзвінок, Розпочавсь урок. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба • Три веселі киці Грались на травиці. Песик теж до них прибіг. Скільки котиків усіх? • На травиці біля хати Метушаться цуценята. Двоє білих, наче сніг, Одне чорне. Скільки всіх? • В гості йдуть: Марійка, Подружка Надійка, Кучерявий Петрик — Веселун й бешкетник, Щебетуха Леся, Та рябенький песик, З іграшкою Гнат... Скільки всіх малят? 2 Порядкова і кількісна лічба (від 1 до 10) — Паровозик чекає відправки! Нумерація — в порядку, З голови і до хвоста. Всі вагони на місцях? Чи нічого не забули? Всі вагони причепили? Перший, другий, третій... Ну, а ви знайшли, малята, Де стоїть вагон десятий? — Сусідів трійки спробуємо назвати. — Яке число стоїть ліворуч від 3? — Яке число стоїть праворуч від 3? — Як отримати число 3? — Про це ми і поговоримо на уроці. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Пояснення вчителя. Підготовча робота На столі 3 вази. Вчитель ставить по 1 квітці у кожну вазу. — Скільки всього квітів у вазах? — Як отримали число 3? (1 + 1 + 1) — Три квіточки можна поставити і в 2 вази. — Як це можна зробити? (Показує один учень.) — Отже, 1 + 2, або 2 + 1. ● Фізкультхвилинка Учні повторюють рухи за вчителем. Раз — піднятись, підтягнутись, Два — зігнутись, розігнутись, Три — в долоні три плеска, Головою три кивка. На чотири — руки ширше. П’ять — руками помахать, Шість — за парти знову сісти. IV. Геометричний матеріал 1 Ознайомлення з прямими і кривими лініями Учитель на дошці вивішує плакат. — Скільки всього прямих ліній? — Скільки кривих ліній? 2 Розпізнавання на практиці Учитель кидає мотузок на стіл. — Яка лінія вийшла? (Крива лінія) — А зараз дівчинка візьме за один кінець мотузки, а хлопчик — за інший кінець мотузки. Натягніть її. — Яка лінія вийшла? (Пряма) 3 Гра «Відгадай, яка лінія?» • Кольорове коромисло Через річку повисло. (Веселка. Крива лінія) • Хто всю ніч по даху б’є та постукує, Бурмотить і співає, заколисує? (Дощ з прямих ліній) • Висить сито не людьми звито. (Павутина. Крива лінія) 4 Практична робота в зошиті — Синім олівцем накресліть пряму лінію, а зеленим — криву. 5 Графічний диктант — Поставте крапку посередині аркуша. Накресліть від неї 2 клітки вгору, 1 праворуч, 5 вгору, 4 праворуч, 1 вниз, 5 праворуч, 6 вниз, 3 вліво, 2 вгору, 1 ліворуч, 2 вниз, 3 ліворуч, 3 вгору, 1 вліво, 2 вниз, 1 ліворуч, 1 вниз і 1 ліворуч. — Хто вийшов? (Слон) — Які лінії ви використовували, коли малювали слона? ● Пальчикова гімнастика «Пташки» • Великі пальці з’єднати в замок, долоні повернути до себе. • Пальці, які залишилися, стулити і синхронно рухати ними, зображаючи крила птахів. 6 Ознайомлення з трикутником — Цариця Геометрія завітала до класу. Допоможіть їй! Загубилася фігура з трьома сторонами і трьома кутами. — Що це за фігура? (Трикутник) Розглядання фігури. Демонстрація учням сторін і кутів трикутника. — Викладіть на парті трикутник за допомогою паличок для лічби. — Скільки паличок використали? Чому? V. Закріплення вивченого матеріалу. Цікава математика 1 Робота з монетами. Гра «Скільки?» 1 к., 1 к., 1 к., або 2 к. та 1 к. 2 Гра «Третій зайвий» 3 Ребуси Елек3ка Ви3на Ак3са Ві3 VI. Підсумок уроку. Рефлексія — Про яке число ми говорили на уроці? — Як можна отримати число 3? — З якими лініями ми познайомилися? — Яку фігуру можна скласти з трьох паличок? — Оцініть свою роботу. — Намалюйте червоне сонечко, якщо вважаєте, що ви добре працювали і можете тепер допомогти іншим. — Намалюйте синє сонечко, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога і ви щось не зрозуміли. — Намалюйте жовте сонечко, якщо вважаєте, що вам було важко на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3737 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Праця людей у місті (селі) |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Дикі та свійські тварини |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
Всього коментарів: 0 | |