УРОК 7 Тема: Числа 1 і 2. Поняття «найдовший — найкоротший», «найширший — найвужчий»Мета: ознайомити дітей з властивостями предметів «найдовший — найкоротший», «найширший — найвужчий»; закріплювати вміння зіставляти групи предметів і числа; формувати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба Юра рибку впіймав, Гриць — картоплі накопав, Тато із кринички Витягнув водички. А маленька Юля Принесла цибулі, Кропу і петрушки, — Зварить мама юшку. — Скільки у мами помічників? 2 Лічба предметів. Гра «Чарівні фігурки» Учитель показує картку з цифрою, а діти викладають відповідну кількість фігУРОК. 3 Логічне завдання — У бабусі є онук Микола, кішка Мурка, цуценя Булька. Скільки онуків у бабусі? III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над загадкою • Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. На городі побував, Там капустку пожував. Довгі лапки: скік та скік. Ми погнались — він утік. (Заєць) — Які вуха у зайця? А хвостик? 2 Робота зі смужками з паперу. Вправа на зіставлення предметів завдовжки — Порівняйте! (У дітей лежать три смужки: зелена — найдовша; жовта — середня; червона — найкоротша). — Скільки у вас смужок? (3) — Чим вони відрізняються? (Кольором, довжиною) — Першою покладіть найдовшу смужку. Якого вона кольору? — Другою покладіть найкоротшу смужку. Якого вона кольору? — А що можна сказати про жовту смужку? — Як можна перевірити, що червона смужка коротша за зелену? (Накласти одну на іншу.) — Отже, тоді кажуть, що зелена смужка — найдовша. — Накладіть зелену смужку на жовту. — Яка більше? (Зелена) — Отже, тоді кажуть, що жовта смужка — найкоротша. ● Фізкультхвилинка Раз, два — всі присіли, Потім вгору підлетіли. Три, чотири — нахилились, Із струмочка гарно вмились. П’ять, шість — всі веселі Крутимось на каруселі. Сім, вісім — в поїзд сіли, Ніжками потупотіли. 3 Вправа на зіставлення предметів завширшки Проводиться аналогічно до зіставлення предметів завширшки. (Учні беруть два аркуші різної ширини і накладають їх один на одний.) 4 Цікава вправа «Ширше — вужче» — Хвіст твій, брат, вузький та малий. Ну, а мій широкий та пухнастий. Подивився Вовк на Лиса Та й промовив: — Хвіст широкий твій, це так. Та легко з нірки його дістать І мисливцеві віддать. — Чим хвалився Лис? — Який хвіст у Лиса? — А у Вовка? 5 Зіставлення групи предметів і числа. Гра «Мовчанка» На питання вчителя «Скільки?», діти, дивлячись на малюнок, мовчки рахують предмети і показують відповідну цифру на віялі. IV. Робота в зошиті 1 Графічний диктант 1 клітинка по діагоналі праворуч униз, 2 праворуч, 1 по діагоналі праворуч угору, 2 ліворуч, 2 вгору, 2 по діагоналі ліворуч униз, 1 праворуч. (Кораблик) ● Пальчикова гімнастика Черепашки-костомашки В теплій хатці проживають. То висовують голівку, То назад її ховають. (Ручки затиснути в кулачки, постукуємо по парті.) (Вказівний пальчик витягуємо вперед, назад.) 2 Написання цифр 1 і 2 — Скільки сонечок у небі? — Напишіть рядок цифри 1. — Скільки очей у дітей? — Скільки вушок у дітей? — Скільки ручок у дітей? — Скільки ніжок у дітей? — Напишіть рядок цифри 2. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми писали? — Які цифри повторювали? — Оцініть свою роботу в зошиті сонечком. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1892 | |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Способи згинання паперу |
Всього коментарів: 0 | |