Тема. Утвердження любові до всього живого. Любов Лобо до Бланки. Мета: опрацювати зміст третьої частини оповідання ; розкрити любов до світу природи , показати красу самовідданого кохання Лобо до Бланка; визначити головну думку твору , з'ясувати роль ключових слів для розкриття ідеї ; закріпити вміння учнів характеризувати образи літературних героїв за їх вчинками ; розвивати навички виразного читання ; виховувати доброту, повагу до почуттів людей і тварин. Обладнання : портрет Ернеста Сетона — Томпсона , ілюстрації і малюнки дітей до оповідання “Лобо” , папка “ Учись вчитися “, зашити, підручник. Тип уроку: комбінований. Лобо поповнив іменем сіроманця довгий список героїв , що були нездоланні наодинці й загинули через необережність друга , якому сліпо довіряли. Е. Сетон -Томпсон
Хід уроку
I .Оголошення теми , мети , завдань уроку. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Безталанний - 1. Який не має талану , щастя ; нещасний , безщасний , бездольний , бідолаха.2. Те саме , що бездарний . Неприкаяний - ( розм.) занепокоєний , той, що не знаходить собі місця.
На зачитані вчителем слова скажіть “ так “ чи “ні” . Дайте правильну відповідь.
( Сто тридцять пасток )
Що таке фунт ? Скільком грамам він дорівнює ? ( Англійська міра ваги, що дорівнює 409.5 г. ) ІІІ. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу 1. Перевірка творчого домашнього завдання. 2. Запитання до учнів .
(На голос Бланки озвався басовитим виттям вірний Лобо. Старий ватажок блукав , мов неприкаяний. Він не хотів її кидати , але нічим не міг зарадити біді ,порятувати. Войовничий клич воїна - звитяжця , хижу лють і нескореність заступили відчай , горе і глибокий сум. Він знавісніло гасав навколо ранчо, втративши страх. Він ні на мить не припиняв пошуків своєї подруги , натрапив на її слід , сліпо , не роздумуючи , кинувся вперед і потрапив у пастку”)
3. Виразне читання уривка з оповідання . 4. Виразне читання уривка вчителем. “ Я знав ланцюг з його могутньої шиї. Один з ковбоїв допоміг мені відтягти труп у повітку , де лежала й Бланка . Ми поклали Лобо поруч із нею, і ковбой сказав : ”Нарешті ти знайшов її. Тепер ви знову разом ”
5. Розповідь про Лобо від імені оповідача. 6. Запитання до учнів.
а) про захоплююче полювання на зграя Лобо; б) про жорстоку боротьбу людей зі зграєю вовків; в) про вірність розбитого ,але нескореного серця; г) про могутнього володаря Курумпо ; д) про пригоди вовчої зграї на чолі з Лобо.
( “... поповнив іменем сіроманця повний список героїв ...”; “ Безталанний герой ! Він ні на мить ...” ; “ Старий невгамовний свавільнику ! Герой незліченних спустошливих набігів !”) Про що це свідчить? IV. Закріплення вивченого матеріалу
V. Домашнє завдання 1. Написати твір — мініатюру на тему: “ Моє ставлення до Лобо”. 2. Зробити малюнки на тему: “ Природа навколо нас “. | |
| |
Переглядів: 2588 | |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та... |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Всього коментарів: 0 | |