Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Літературне свято «Землю прикрашає казка». Презентація проекту «Бал літературних героїв»

Тема. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Літературне свято «Землю прикрашає казка». Презентація проекту «Бал літературних героїв»

Мета: розвивати творчості здібності учнів, виховувати естетичні смаки, відкривати учням цікавий і повчальний світ світової літератури.

Обладнання: диски із записами пісень, слів героїв, плакати із словами

 

 Землю прикрашає казка – блискуче,

найкраще в світі золото,

те золото, що блищить

вогником у дитячих оченятах, дзвенить

сміхом з дитячих вуст і вуст їх батьків

Г. К. Андерсен

 Увесь світ - театр. А люди в ньому – актори

В. Шекспір

 

Сценарій свята

 

1-й учень

Добрий день, шановні друзі!

Школярі і вчителі!

Ми вас раді тут вітати

Наш успіх вам до землі!

 

2-й учень

У нас сьогодні в школі свято

Ви прийшли всі залюбки

А тому ми всіх вітаємо

Всіх вітаємо від душі.

 

3-й учень

Казку любимо ми всі:

І дорослі і малі,

Хто казок багато знає,

Все на світі подолає.

4-й учень

А тепер давайте з вами

Помандруємо стежками

А стежки ті непрості,

Ті доріжки чарівні.

 

5-й учень

Заведуть вони нас вмить

В світ казковий, в світ чудес

                                               (Звучить пісня «Маленькая страна»)

Сьогодні ми з вами, друзі, згадаємо відомих нам з раннього дитинства казкових персонажів, які прийшли на наше свято.

Запрошуємо всіх гостей – казкових героїв. А ви постарайтесь впізнати їх по тих характеристиках, які вони запропонують вам.

(Всі учасники заходять під музику; виходять на сцену).

А ось і перший герой нашого свята. Надаємо йому слово.

 (Звучить пісня «У чудовий світ казковий»)

 

Виходить кіт у чоботях

         Я герой одної казки

         Меткий і розумний

         Господаря із бідності

         Вивів я у «люди»

         Тепер він не злидар

         Багатий став враз

         Господар мій, друзі, - Маркіз Карабас

         З якої я казки?

Під музику виходить Дюймовочка

         Дівчинка маленька – героїня казки

         Відгадайте, хто я.

         Думайте, будь ласка.

         В квіточці я спала.

         Вмивалась росою.

         Тож мене назвали.

         Красою чарівною

         Звідки я?

         З якої казки?

Не радійте літу

Бо зівянуть квіти

Ковдрою із снігу

Вкрию все навкруг

Подивіться краще в мої очі, діти

Стане серце з криги

Й не потрібний друг!

З якої я казки, хто її автор?

 

Моє імя - «маленьке жабеня»

Дістав я в теплім вовчім лігві

Бо джунглі дикі – то моя сімя

Каа, Балу, Багіра,

А ще я переміг і тигра

З якого я твору, і хто автор книги?

 

 

Як добре мати мені на пузі кнопки

І пропелер невеличкий на спині

Я вихований, чемний,

Красивий і розумний

Товстенький чоловічок

Ви вірите мені?

Я у самім розквіті сил .

(їсть ложкою із банки варення)

 

Привіт! Я – Пеппі! А ви хто? Школярі? Співчуваю вам ! Ви мусите вчити табличку множення. Бідні ви бідні! Я теж була один день у школі, мені зовсім не сподобалося там. Учителі нічого не знають і тому запитують про все учнів. І взагалі дорослі поводяться неправильно : сплять головою на подушці. А на подушку, що треба класти? Правильно, ноги! Їсти треба тільки шоколад, цукерки, тістечка, морозиво. З якої я казки? Хто автор?

 

Привіт, ви Вовка не бачили? От вредний, знову втік! Вже кілька днів я за ним полюю! Знайти не можу. Зовсім відбився від рук: по господарству не допомагає, город не стереже: зайці всю капусту зїли. Проситься в ліс відпочити. Ну як знайду його, ледаща, десь під кущем , бідний буде у мене!

Я справді Червона Шапочка, але минув той час, коли я носила пиріжок і горщичок масла. І лісом ходжу спокійно: газовий балончик маю, прийоми карате знаю. Ось тому вовк і втікає від мене. Ну, постривай, попадешся мені!

З якої я казки? Хто автор?

 

Мачуха і сестри поїхали на бал. Кілька ночей я шила їм святкове вбрання. Я знаю, мені ніколи не потрапити до королівського палацу, а так хочеться! Я б танцювала краще за всіх! Але в мене немає, ні бальної сукенки, ні черевичків. Зате я маю цілу ніч роботи: і прибрати, і всі крупи перебрати, і троянди пересадити, і їсти наварити, і посуд перемити…

Бо я ж Попелюшка. І все моє життя біля попелу! З якої я казки? Хто автор?

 

(Біля дзеркала з мякими іграшками сидить Аліса та Кролик)

Учень: У світ фантастики варто поринути з Алісою. Що відбувається там, по той бік дзеркала, знає саме вона. Адже, на відміну від нас, ця дівчинка в Задзеркаллі вже побувала.

 

Конкурс «Де заховався літературний герой?»

 

Сенкан

 

  1. «Хлопчик-зірка»
  2. Вразливий, потворний, гордий, себелюбний
  3. Покаявся, допоміг, поцілував
  4. Зовнішня краса повертається
  5. «Хлопчик-квітка»

 

Чарлі

  1. Герой сучасності
  2. Вихований, слухняний, порядний
  3. Подорожую, слухається
  4. За доброту-нагорода
  5. Чарлі – улюблений герой

 

Том Сойєр

  1. Герой М. Твена
  2. Вигадливий, кмітливий,чесний
  3. Бешкетував, допомагав
  4. Скарб знайдено
  5. Пригодницький герой

 

Поліанна

  1. Поліанна
  2. Щира, мужня, оптимістична
  3. Дружила, трудилася
  4. Ідея радості життя
  5. Улюблена героїня

 

Читання в оригіналі і перекладі Гете і Гейне.

Вірш Гете «Нічна пісня подорожнього».

Вірш Гейне «Задзвени із глибини».

Вірші звучать на фоні музики Баха.

Інсценіровка казки О.С.Пушкіна «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів».

Підсумок

 

Запитання:

  • Чи співпереживаєте героям, читаючи твір?
  • Яку користь, на вашу думку, приносить людині читання книг?
  • Чи вважаєте ви, що читання розвиває та загартовує розум?
  • Чи допомагають книги покращувати стосунки між людьми?
  • Назвіть улюблені книги.

 

Завершення

 

Всі герої співають пісню

 

Ми зустрілися в казці,

Щоб у радісну мить

Зрозуміть, як прекрасно

У світі білому жить

Хай минає дитинство

У маєві літ

 Не забудеться казки

Лагідний світ

 

Книги дружать з дітворою.

Полюби їх у житті.

І улюблені герої

Будуть друзями в житті

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (30.03.2017)
Переглядів: 960 | Рейтинг: 0.0/0
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
Культурні рослини рідного краю
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання
Щоденне піклування про своє здоров'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]