Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання

ЗАНЯТТЯ 30

Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати складні судження зі словами і та чи, розв’язувати задачі методами припущення та вилучення; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати дружбу, колективізм.

ХіД ЗАНЯТТЯ

I. Організація учнів

Наш девіз — усе узнати,

 Вміти добре рахувати.

Виростаймо ж — і у путь.

 Хай знання із нами йдуть!

II. Аналіз контрольної роботи

Завдання 1

1 варіант — а) ні; б) так; в) ні; г) ні.

2 варіант — а) ні; б) так; в) ні; г) ні.

Завдання 2

1 варіант — а) хибне; б) істинне; в) істинне; г) істинне.

2 варіант — а) істинне; б) істинне; в) хибне; г) істинне.

Завдання 3

1 варіант — а) Помідори й огірки — овочі.

б)Помідори чи огірки — фрукти.

2 варіант — а) Яблука чи помідори— овочі.

б)Яблука й огірки — фрукти.

Завдання 4

1 варіант. Микола — найстарший серед братів, Іван — середній, а Сашко — молодший.

2варіант. Відповідь. Валя — у білій, Галя — у червоній, Катя — у блакитній сукні.

III. Робота над темою. Додаткові завдання

 1. Повторення про множини, поняття й судження

Завдання 1

Робота в парах. Учні працюють у парах, визначаючи кількість елементів у перерізі множин. Відповіді самостійно записують у зошит. (У перерізі цих множин має бути 4 елементи.)

Завдання 2

Метод «Мікрофон». Прочитати судження. Дати відповідь, правильне воно чи хибне.

а) У магазині «Взуття» продається пральний порошок або черевики.

б) Добуток чисел 12 і 4 дорівнює 50 чи 38.

в) Місто Дніпропетровськ знаходиться в Україні і в Росії.

г) Число 5072 є чотирицифровим і парним.

 2. Розв’язування задач методом припущення

Завдання 3

Наприкінці навчального року третьокласники однієї зі столичних шкіл вирішили озеленити шкільне подвір’я. 14 учнів садили тополі, 17 — берези. 7 учнів садили і тополі, і берези.

Скільки дітей не брало участі в озелененні шкільного подвір’я, якщо за списком у класі 27 учнів?

Учні самостійно записують відповідь. (Троє учнів)

Завдання 5

У Тараса машинок більше, ніж у Леоніда. У Леоніда машинок менше, ніж у Василя. У Василя машинок більше, ніж у Тараса. Напиши, у кого з хлопчиків машинок найбільше, у кого — найменше.

Відповідь. Найбільше машинок у Василя, найменше — у Леоніда.

 3. Вправа на розвиток логічного мислення

Завдання 4. Учні виконують операції додавання й віднімання, розташовують букви в порядку збільшення цифр, які їм відповідають.

Розшифруй ребус:

_ЛП + ПП = _ДЛ

С + С = НЛ

КМ + НМ = МА

Відповідь:

АНПКЛМДС

0 1234567

IV. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1681 | Рейтинг: 0.0/0
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]