Вступ. Приліт Елзіка на планету Земля

Урок №1

Тема: Вступ. Приліт Елзіка на планету Земля

Мета уроку:

• встановити певні правила взаємодії з учнями, ритуалізовані або ігрові форми вітання, заохочення;

• ознайомитися з учнями, рівнем їх підготовки (як загальнонавчальної, так і роботи з ОТ), активності, інтересу до знань, розвитку фантазії та уяви, дисциплінованості тощо;

• ознайомити учнів зі структурою курсу, що вивчається, підручником та підготувати до роботи з комп’ютерами.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу (добірка навчальних та розвивальних комп'ютерних програм, записаних на компакт-диск, встановлена на комп'ютер); комп'ютер для демонстрації (не обов'язково). Можлива екскурсія до комп'ютерного класу (10-12 хвилин уроку).

Хід уроку

І. Організаційний момент

Необхідно ввести правила спілкування з учнями, які не будуть змінюватися протягом всього викладання курсу (Радимо прочитати книгу' відомої американської дресирувальниці Карен Прайор "Не ричите на собаку"; є електронна версія (в Центрі дистанційної освіти КМГ1У або на сайті за адресою 1игр://\Ату\і,-.кох1епкоа.пагос1.пі/ргаіог.гаг). Це можуть бути ритуалізовані або ігрові форми вітання, заохочення; можна домовитися про їх використання та дотримання.

Загальний коментар.

На уроці необхідно познайомитися з учнями, оцінити рівень їх підготовки (як загальнонавчальної - вміння читати, рахувати, писати або складати слова з літер, так і роботи з ОТ наявність загальних уявлень, початкових навичок, вміння грати в ігри тощо), рівень рухової та пізнавальної акгивності. дисциплінованості і т.п. Бажано (для тренування навичок дотримання дисципліни) провести екскурсію до комп'ютерного класу (10-12 хвилин); вчитель маг контролювати поведінку учнів та коригувати її як під час переміщеная по школі, гак і в самому комп’ютерному класі. Структуру бесіди, послідовність різних етапів уроку вчитель визначає самостійно, виходячи з власного досвіду роботи та спілкування з дітьми.

Пропонується лише показані учням підручник (можна з ним ознайомити докладно). У разі наявності комп'ютера з великим екраном або проектора можна показати, як виглядає головне меню електронної складової курсу, показати відповідність заставок у правій частині робочого вікна розворотам підручника, а також продемонструвати загальний вигляд окремих уроків (наприклад, уроки 7, 10. 14).

II. Розминка. Гра "ібери гриби”

- Ви добре відпочили влітку. Добре відпочила і каша головна героїня Ганнуся.

Напередодні 1 вересня вона пішла парком до школи, шоб з’ясувати, шо потрібно взяти до школи. По дорозі вона знайшла гриби. Щоб відповісти на запитання: "скільки?", потрібно від зображення Ганнусі йти за стрілками, рахуючи гриби, шо зустрілися на її шляху.

- Молодці. Сьогодні ми з вами познайомимося з дівчинкою Ганнусею. їй 6 років, вона майже така, як і ви. Дівчинка завтра збирається до школи у перший клас. їй купили нову сукню, туфлі та портфель. Як ви гадаєте, що Ганнуся поклала в портфель? (Щоденник, зошити, пенал). Перед сном дівчинка підійшла до вікна і побачила на зоряному небі металеву тарілку, в якій сидів незвичайний хлопчик. Вона захотіла з ним познайомитися, але він раптово зник. Ви, діти, теж. мабуть, хочете з ним познайомитися?

- Але я хочу теж познайомитись з вами. Давайте пограємо в гру.

Гра на увагу "Сніжний ком”.

Правила гри: учень називає своє ім'я, наступний учень називає всі названі до нього імена і наприкінці додає своє ім'я.

Запропонувати завдання: підняти ліву руку; підняти праву руку; подивитися на стелю; подивитися на підлогу.

Відповісти на питання:

• Куди був спрямований погляд, коли дивилися на стелю (напрямок погляду)?

• Куди був спрямований погляд, коли дивилися на підлогу (напрямок погляду)?

• Якщо подивитися на вікна, куди буде спрямований погляд (ліворуч, праворуч)?

- Добре. А скажіть, чи можна всім разом розмовляти на уроці? (Ні). А чому? (Не чути, шо каже кожен).Як потрібно вести учню себе на уроці? (Мовчки, уважно слухати вчителя та відповіді однокласників, сидіти рівно і чітко виконувати завдання). А як потрібно звернути на себе увагу, щоб лише тобі надали слово? (Підняти руку). А чи всі вміють правильно піднімати руку? Підніміть праву руку. А якщо потрібно терміново вийти з класу.(Підняти руку, запитати дозволу.)

А які ще правіша поведінки ви знаєте? Давайте ще пограємо в гру. Я буду називати слова, які означають якусь дію. Якшо її можна виконати під час уроку, ви нічого не робите, а якщо ні. ви плескаєте в долоні.

• Чи можна під час уроку стрибати?

• Бігати?

• Тихо сидіти?

• Співати?

• Розмовляти?

• Піднімати руку?

• Дивитися у вікно?

• Штовхати сусіда?

Ви добре виховані учні. А зараз візьміть листочки, які лежать у вас на парті, і спробуємо намалювати літаючу тарілку таким чином: я запропоную вам геометричну фігуру, як якусь частину цієї тарілки, а ви її намалюєте в тому місці, де це потрібно.

На папері зображено контур літальної тарілки. Намалюйте ілюмінатори ЛТ (вікна) — 3 невеликих круга. З трикутники - опори для приземлення. Зверху, посередині, квадрат (кабіна для пілота). Під малюнком напиши своє ім'я та прізвище. Малюнки збираються. (Результати можно порівняти з висновками психолога.)

 1.Роботаз підручником.

Відкриваємо підручник на стор. 1. розглядаємо малюнок (вчитель може зачитати текст з підручника).

 • Подивіться уважно на малюнок і скажіть, кого вн бачите у вікні? (Дівчинку та собаку).

 • Що вони цікавого побачили з вікна? (Місяць, зоряне небо та літаючу тарілку з незнайомцем).

 • А як ви гадаєте, хто цей незнайомець? (Інопланетянин).

Він прилетів з далекої планети на металевій тарілці, а ще які є літальні апарати? (Літаки, ракети, гелікоптери).

 • Над яким містом він пролітає? (Над Києвом).

 • Як ви здогадалися? (Побачили пам'ятник Богдану Хмельницькому).

2.Фізкультхвнлинка.

Станьмо, діти, чітко в ряд.

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаєм.

Наче яблука зриваєм.

Назбираємо багато,

Щоб узимку ласувати.

Ширше, діти, треба стати.

Будем дрова ми рубати.

Раз - підняли руки вгору,

Два - змахнули всі додолу.

1 рубаємо завзято,

Хай тепло приходить в хату.

IV.Підведення підсумків.

Пропозиція прочитати вдома (із батьками або самостійно) текст першого розвороту підручника, розглянути малюнок і відповісти на запитання:

• Що являє собою літальний апарат Елзіка?

•Чи можна на ньому дістатися до школи?

 • Які ще літальні апарати (реальні чи казкові) лобі відомі? Якими з них керувати важко, якими - легко?

 • Яких правил безпеки варто дотримуватися, якшо користуватися літальним апаратом Гаррі Поттера? Капимом-самолітом? Іншими апаратами? До чого може привести їх порушення?

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1432 | Рейтинг: 0.0/0
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді
Птахи
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]