У категорії матеріалів: 30
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3


УРОК 5

Варіант 2

Тема. Взаємовідносини в сім’ї

Мета: уточнити уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членам сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2018 | Додав: SYLER

УРОК 5

Варіант 1

Тема. Взаємовідносини в сім’ї. Повага до старших. Піклування про членів сім’ї. Допомога старшим і меншим. Цінність праці батьків. Родинні свята та традиції. Відпочинок. Конфлікти в сім’ї

Мета: уточнити у уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членів сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї.

Обладнання: плакати, мікрофон, робочий зошит, ілюстрації родинних свят, виставка фотографій, мікрофон; збірка творів В. О. Сухомлинсь-кого.

3 Клас | Етика | Переглядів: 4327 | Додав: SYLER

УРОК 4

Варіант 2

Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий»

Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність, бажання бути щасливим у праці.

Обладнання: ілюстрації до казки; виставка дитячих малюнків «Щаслива мить», плакати з висловами про щастя.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2178 | Додав: SYLER

УРОК 4

Варіант 1

Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий»

Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання, своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність; бажання бути щасливим у праці.

Обладнання: ілюстрації, вислови про щастя, картки із записом тексту «Краса, Натхнення, Радість — Щастя», таблиця з прислів’ями.

Матеріал до уроку: казка «Працьовитий і Нероба».

3 Клас | Етика | Переглядів: 1708 | Додав: SYLER

УРОК З

Варіант 2

Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралІ. Стався до людей так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні потреби добра

Мета: знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища як прояви добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивації до добрих, гуманних вчинків.

Обладнання: вислови про добро, піктограми обличчя, пелюсточки квіточок.

3 Клас | Етика | Переглядів: 5025 | Додав: SYLER

УРОК З

Варіант 1

Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралі. Стався до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні корені добра

Мета: продовжити знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища, як прояв добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивацій до добрих, гуманних вчинків; виховувати бажання жити за золотим правилом моралі.

Обладнання: таблиці, грамзапис «Дорогою добра», ілюстрації до теми «Що таке гарно, а що таке погано?».

3 Клас | Етика | Переглядів: 6554 | Додав: SYLER

УРОК 2

Варіант 2

Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди, традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність

Мета: ознайомити із звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основних правил поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій.

Обладнання: сторінки журналу «Зимові свята», «Весняні свята», «Літні свята», «Осінні свята», вишиті рушники, український національний одяг, паски, малюнки паски, крашанок; писанки, касета із записами купальських пісень.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3628 | Додав: SYLER

УРОК 2

Варіант 1

Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди та традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність

Мета: ознайомити зі звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основним правилам поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій.

Обладнання: святково прибраний клас у дусі української світлиці, вишиті рушники, скатертина, український посуд, пучок калини, зразки крашанок.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3415 | Додав: SYLER

УРОК 1

Варіант 2

Тема. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх?

Мета: ознайомити дітей із новим поняттями етика, етичні норми', збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки.

3 Клас | Етика | Переглядів: 1208 | Додав: SYLER

УРОК 1

Варіант 1

Тема. Запрошуємо у світ етики. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх?

Мета: ознайомити з новим поняттями етика, етичні норми, збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки.

Обладнання: картки з правилами для учнів, малюнки із зображенням ситуацій, мікрофон.

3 Клас | Етика | Переглядів: 1783 | Додав: SYLER


1-10 11-20 21-30