У категорії матеріалів: 30
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 »»


УРОК 10

Варіант 2

Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим. Естетичний смак. Одяг та індивідуальність

Мета: ознайомити з поняттям моди та стилю і довести їхню роль у житті людини; продовжити формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, індивідуальності у виборі одягу; формувати вміння доречного одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду, охайність і тактовність.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2747 | Додав: SYLER

УРОК 10

Варіант 1

Тема. Вміння одягатися. Кого ми називаємо красивим? Естетичний смак. Одяг та індивідуальність

Мета: продовжувати формувати уявлення про зовнішній вигляд людини; розкрити значення власного стилю, поняття індивідуальності у виборі одягу; розвивати естетичний смак; виховувати культуру зовнішнього вигляду.

Обладнання: малюнки (фотоілюстрації) одягу, зачісок, роздатковий тестовий матеріал, плакати, комп’ютер та операційна система Windows (Office 2003).

3 Клас | Етика | Переглядів: 2187 | Додав: SYLER

УРОК 9

Варіант 2

Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування

Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей.

Обладнання: плакат «Сонечко», збірник українських прислів’їв та приказок.

3 Клас | Етика | Переглядів: 1304 | Додав: SYLER

УРОК 9

Варіант 1

Тема. Мистецтво спілкування. Словничок гарних слів та настроїв. Уміння вислухати. Відкритість та замкнутість. Культура спілкування

Мета: ознайомити учнів з елементарними правилами культури спілкування; формувати вміння правильно висловлювати свою думку; вчити дітей з повагою і розумінням ставитися до співрозмовника; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння спілкуватися в групах і вести діалог; розширювати словниковий запас школярів; виховувати повагу і тактовне ставлення до інших людей.

3 Клас | Етика | Переглядів: 2374 | Додав: SYLER

УРОК 8

Варіант 2

Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості

Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей.

3 Клас | Етика | Переглядів: 5921 | Додав: SYLER

УРОК 8

Варіант 1

Тема. Секрети ввічливої людини. Поняття ввічливості. Правила ввічливості

Мета: систематизувати знання дітей про слова та правила ввічливості; формувати практичні вміння; розширювати словник мовленнєвого етикету словами ввічливості; виховувати шанобливе ставлення до людей.

Обладнання: сигнальні картки, плакат «Правила поведінки».

3 Клас | Етика | Переглядів: 1645 | Додав: SYLER

УРОК 7

Варіант 2

Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»?

Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати.

Обладнання: магнітофон, плакати.

3 Клас | Етика | Переглядів: 5359 | Додав: SYLER

УРОК 7

Варіант 1

Тема. Дружба і товаришування. Що таке дружба? Який я друг? Яким другом я хочу бути? Секрети дружби. Про кого кажуть: «Він справжній друг»?

Мета: закріпити уявлення учнів про дружбу і товаришування; допомогти учням зрозуміти духовну цінність дружби; дати можливість відчути радість від творення добра іншим; виховувати почуття поваги до товаришів, готовність допомогти і підтримати.

Обладнання: запис пісні «Справжній друг» (муз. Б. Савельева, сл. М. Пляцковського), мікрофон, окуляри, збірка «Спів польового цвіркуна» Бруно Ферредо, ілюстрації до текстів.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3471 | Додав: SYLER

УРОК 6

Варіант 2

Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки

Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті.

3 Клас | Етика | Переглядів: 4547 | Додав: SYLER

УРОК 6

Варіант 1

Тема. Жити по совісті. Чесність. Справедливість. Моральна відповідальність за свої вчинки

Мета: вчити розрізняти поняття чесність, справедливість, переконувати учнів у тому, що краще гірка правда, ніж солодка брехня, розвивати вміння аналізувати свої вчинки; виховувати бажання жити по совісті.

Обладнання: сюжетні малюнки, картонки з прислів’ями, карта подорожі.

3 Клас | Етика | Переглядів: 3518 | Додав: SYLER


1-10 11-20 21-30