Тема: Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка Мета: розглянути особливості добору цифри частки при діленні на числа другого десятка; виробляти вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення 1. Вправа № 899 2. Завдання для опитування • Яке число треба помножити на 16, щоб одержати 96? • На яке число треба поділити 90, щоб отримати 15? • Яке число треба поділити на 12, щоб отримати 5? 3. Задача Марія знімала показання термометра 3 дні. Першого дня було 4 градуси, другого — 5 градусів, а третього — 9 градусів тепла. Знайти середню температуру повітря за ці дні. 4. Обчислити вирази. II. Розвиток математичних умінь 1. Вправа № 900 (перший вираз обчислити із записом на дошці та детальним поясненням, другий — коментовано, з перевіркою множенням, третій — самостійно) 2. Задача № 902 (усно) 3. Задача № 903 (розв’язати самостійно складанням виразу) 4. Колективне розв’язання задачі № 904 — Які числа будуть на стовпі, віддаленому від зображеного в бік Харкова на 34 км? III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1523 | |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
Культурні рослини рідного краю |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |