Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи

УРОК 21

Тема. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу

Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Безпека на дорозі».

ХIД УРОКУ

1. Робота із загадками

• Два брати спереду гудуть,

За ними двоє ще женуться,

Біжать, ніяк не доженуть,

Об землю спересердя б’ються. (Колеса)

• Тягнеться нитка, а в клубок не змотаєш. (Дорога)

Учитель. Ми всі — пішоходи у випадку, коли ходимо пішки, тобто рухаємося дорогою, але не користуємося транспортом. Для пішоходів існують певні правила дорожнього руху, з яким ви ознайомилися у попередніх класах. Назвіть їх.

2. Робота за підручником

1) С. 64.

— Як треба поводитись пішоходові, щоб уникнути небезпеки на дорозі?

— Чому для переходу треба знайти безпечне місце якомога далі від повороту?

— Як має проглядатися з обох боків дорога в цьому місці?

— Розгляньте малюнок. Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги із-за перешкоди?

— Що може бути перешкодою?

2) С. 69.

— Які транспортні засоби заважають проглядати дорогу в обидва боки?

— Розгляньте малюнок. Чи правильно вчинили діти? Дайте їм корисні поради.

— Як переходити дорогу в такій ситуації?

— Чому треба зачекати, доки проїжджа частина дороги звільниться від транспорту?

— Що потрібно зробити, якщо на дорозі великий рух?

— У кого попросити про допомогу?

3) С. 70.

— Розгляньте верхній малюнок. Чи можна поведінку дітей назвати безпечною? Чому?

— Складіть речення за малюнками. Дайте дітям корисні поради.

— Які місця особливо небезпечні для пішоходів?

— Чому місця виїздів машин з дворів, автостоянок, автозаправних станцій особливо небезпечні для пішоходів?

— Розгляньте нижній малюнок на с. 70.

— Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому?

3. Фізкультхвилинка

ЧАПЛЯ

Пошила чапля черевички І пішла мерщій до річки.

— Чапу-лапу, чапу-лапу,

В мене гарні черевики.

Поки ходила, говорила —

Черевики загубила.

4. Робота в зошиті (С. 34-35)

1)№ 1. Розгляньте малюнки і дайте оцінку діям дітей. Укладіть відповідні речення.

— Які правила порушили пішоходи?

2)№ 2. Тест «Так чи ні?»

— Як перейти дорогу, якщо на зупинці стоїть трамвай? Обійти спереду;

почекати, поки відійде;

обійти ззаду.

— Обмежена оглядовість — це:

добра видимість;

частково видно шлях;

нічого не видно.

— Коли рухаєшся в умовах обмеженої оглядовості, треба:

добре оглянути шлях;

спокійно перейти дорогу;

швидко перейти дорогу, добре її оглядаючи.

— Правила безпечного переходу:

поглянь направо, а потім — наліво;

поглянь наліво, а потім — направо.

3)№ 3. Розгляньте малюнок. Яких помилок припускаються герої мультфільмів? Обведіть порушників червоним олівцем. Укладіть речення за малюнками.

5. Підсумок уроку

— Чому не можна виходити на проїжджу частину дороги з-за перешкоди?

— Чи можна переходити дорогу в тому місці, де вона піднімається вгору чи спускається вниз? Чому?

— Які небезпечні місця на дорозі від домівки до школи вам трапляються?

— За яких умов дорожній рух буде безпечним для всіх пішоходів?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (09.05.2014)
Переглядів: 2764 | Рейтинг: 0.0/0
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового...
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]