Зв'язок дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного

УРОК 4

Тема. Зв'язок дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного

Мета: ознайомити із застосуванням зв'язку між діями додавання й віднімання для перевірки дії додавання; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного; розвивати логічне мислення.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця з умовами задач, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль, корекція та закріплення знань

Перевірка домашнього завдання (прочитати розв'язання задачі № 32)

Усні обчислення 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (+9)

10 11 12 13 14 15 16 17 18 (—8)

Фронтальне опитування Пояснити, як можна відняти 18 — 9.

Порівняти вираз і число: 7 + 7 Ц 15, 15 — 6 Ц 9.

Назвати всі трикутники, користуючись буквами. С

А К В

0

4.Індивідуальна робота за карткою Задача.

У діжці було 58 л води. З неї відлили води у дві 6-літрові банки. Скільки літрів води залишилось у діжці?

Записати назви всіх трикутників.

А

С

5. Фізкультхвилинка

II. Вивчення нового матеріалу

Усне виконання завдання № 4 (С. 8)

З кожного прикладу на додавання утворити 2 приклади на віднімання.

7 + 4 = 8 + 21 =12 + 8 =

Пояснення нового матеріалу

— Розв'яжіть приклад на додавання: 46 + 52. Як можна перевірити, чи правильно ми обчислили суму? Якщо відповідь 98 правильна, то ми повинні отримати, коли віднімемо другий доданок, число 46. Перевіримо. (Учні складають приклад, переконуються у правильності розв'язання прикладу на додавання.)

Розглядання прикладів № 36. Читання висновку

Робота за малюнком

[ )

— Скільки літрів води вміщують три таких діжки? Дві діжки й відро? Діжка і два відра?

На скільки літрів води більше вміщують дві діжки, ніж одне відро? Розв'язання задачі № 36

(Сильним дітям вчитель пропонуєрозв'язати задачу самостійно, учням середнього рівня знань пропонує розв'язати задачу за короткою умовою.) Здали і залишилось = зібрано. 64 + 12 = 76 (кг)

Самостійна робота

Виписати 6 прикладів з відповіддю 15 (№ 37).

Підсумок уроку

Домашнє завдання С. 9, № 39, 40.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2014)
Переглядів: 1692 | Рейтинг: 0.0/0
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва...
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]