У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 1031-1040
Сторінки: «« 1 2 ... 102 103 104 105 106 »»

ЗАНЯТТЯ 21

Тема: Судження зі словами і, чи. Завдання на повторення

Мета: узагальнювати та систематизувати знання учнів про прості та складні судження, про їх правильність та хибність; удосконалювати вміння складати складні судження зі словами і, чи, використовуючи прості судження та за малюнками; розвивати логічне мислення при розв’язанні завдань; виховувати прагнення досягати поставленої мети.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1213 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 20

Тема: Судження зі словом чи (або). Їх правильність і хибність

Мета: ознайомити учнів зі значенням слів чи, або; формувати вміння правильно вживати ці слова у судженнях; розвивати вміння визначати їх правильність та хибність; виховувати працьовитість, охайність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2182 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 19

Тема: Прості та складні судження. Судження зі словом і (та), їх правильність і хибність

Мета: розкрити зміст поняття прості та складні судження; вчити будувати складені судження із простих за допомогою слів і (та); розвивати вміння визначати правильність чи хибність складених суджень за його частинами — простими судженнями; виховувати почуття відповідальності.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1751 | Додав: SYLER

Заняття 18

Тема: Перевір себе

Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про поняття, вміння показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять; доводити їх сумісність чи несумісність; розвивати мислення, вміння знаходити закономірності між предметами; виховувати позитивне ставлення до формування здорового способу життя.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1379 | Додав: SYLER

Заняття 17

Тема: Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера. Сумісні та несумісні поняття. Завдання на увагу й спостережливість

 Мета: закріплювати вміння зображати поняття за допомогою кругів Ейлера; продовжити вивчення визначати сумісність та несумісність понять; вчити доводити свою думку; розвивати увагу та спостережливість; виховувати витримку, інтерес до нових знань.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2363 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 16

Тема: Аналіз контрольної роботи. Додаткові завдання

Мета: проаналізувати контрольну роботу, виявити допущені помилки та організувати роботу над ними; повторити вивчений матеріал; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до рослин.
3 Клас | Логіка | Переглядів: 1230 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 15

Тема: Контрольна робота

Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1566 | Додав: SYLER

Заняття 14

Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Множини. Зображення обсягу понять за допомогою кругів Ейлера

Мета: закріпити поняття множини; розвивати вміння зображувати обсяги понять за допомогою кругів Ейлера; виховувати самостійність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1912 | Додав: SYLER

Заняття 13

Тема: Завдання на повторення. Сумісні та несумісні поняття. Рівні множини. Переріз та об’єднання множин

Мета: закріпити та узагальнити знання учнів про сумісні й несумісні поняття, рівні множини, переріз та об’єднання множин; розвивати логічне мислення, вміння розв’язувати задачі за допомогою кругів Ей-лера; виховувати самостійність, формувати зацікавленість у результатах спільної роботи.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 2163 | Додав: SYLER

Заняття 12

Тема: Завдання на повторення. Поняття й судження. Множини

Мета: узагальнити та закріпити вивчений матеріал; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, працелюбність.

3 Клас | Логіка | Переглядів: 1701 | Додав: SYLER