Контрольна робота

ЗАНЯТТЯ 15

Тема: Контрольна робота

Мета: закріпити вивчений матеріал з тем «Поняття» та «Множини»; розвивати вміння працювати з кругами Ейлера, розвивати логічне мислення при розв’язуванні задач з множинами; виховувати бажання самостійно працювати.

Обладнання: малюнки з кругами Ейлера.

Хід Заняття

Варіант 1

Завдання 1

Дати визначення змісту поняття.

Завдання 2

Дати визначення, що таке несумісні поняття.

Завдання 3

Елементами множини А і В є точки. Роздивись малюнок, на якому за допомогою кругів Ейлера зображено множини А і В, і дай відповіді на запитання.

а) Скільки елементів у множині А?

б) Скільки елементів у множині В?

в) Скільки елементів тільки у множині А?

г) Скільки елементів тільки у множині В?

д) Скільки спільних елементів у цих множинах?

Завдання 4

 Задача

Кирило і Денис збирали з конструктора машинки. Кирило зібрав самостійно 8 машинок, а Денис — 6. Спільно вони зібрали три машинки й порахували їх разом із зібраними самостійно. Скільки всього машинок зібрали хлопчики?

Варіант 2

Завдання 1

Дати визначення обсягу поняття.

Завдання 2

Дати визначення, що таке сумісні поняття.

Завдання 3

Є три множини: А, В, С. Елементами цих множин є точки. Роздивись малюнок, на якому за допомогою кругів Ейлера зображено ці множини, і дай відповіді на запитання.

а) Скільки елементів тільки у множині В?

б) Скільки елементів у множині А?

в) Скільки елементів у перерізі множин А і С ?

г) Скільки елементів у перерізі множин С і В ?

д) Скільки елементів у перерізі трьох множин?

Завдання 4

 Задача

Група туристів складається з 9 іноземців. Вони розмовляють французькою або англійською мовами. Четверо розмовляють лише англійською, троє — лише французькою. Скільки іноземців розмовляють двома мовами: французькою та англійською?

На допомогу вчителеві

Контрольну роботу оцінюємо так: зараховано і не зараховано.

Оцінка не зараховано ставиться за роботу, в якій повністю відсутнє розв’язання завдань, або якщо дитина не володіє визначеним програмою навчальним матеріалом, а саме:

 а) неправильно визначає вид кожного із запропонованих понять;

 б) не вміє складати правильні та хибні судження (замість судження — розповідного речення — складає інші речення за метою висловлювання, або складає твердження — розповідні речення, в яких передається інформація особистісно значуща: я люблю..., мама купила..., тощо), не вміє перетворювати правильне судження на хибне і навпаки;

 в) не вміє будувати визначення поняття (не підібрано рід; замість роду використано слово те);

 г) не вміє визначити певний порядок розміщення предметів, розуміючи зміст відношень більше, менше.

Якщо дитина не припустилася жодної помилки або припустилася помилок, вказаних у пунктах а — г, можна поставити оцінку зараховано. Оцінка не зараховано ставиться тоді, коли дитина припустилася вказаних помилок у кожному завданні контрольної роботи.

Якщо роботу виконано на високому рівні, то за неї можна поставити оцінки в балах: 10, 11 чи 12.

«12» — безпомилково виконано всі чотири завдання контрольної; «11» — безпомилково виконано три завдання контрольної;

«10» — допущено одну помилку (неправильно визначено вид одного із запропонованих понять або неточно сформульовано у визначенні поняття видову відмінність).

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1570 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Самообслуговування. Призначення одягу та взуття
Дикорослі рослини рідного краю
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]