Стилізований малюнок за уявою. Творче завдання. Кого ховає ліс

Урок 27. Стилізований малюнок за уявою. Творче завдання. Кого ховає ліс

Мета: навчати учнів виконувати ілюстрації до літературних творів, самостійно добирати і змішувати необхідні кольори та їх відтінки; надавати початкове уявлення про малювання тварин в русі; закріплювати уміння користуватися фарбами і простим олівцем; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток фантазії; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття літературного твору.

Оснащення: Зоровий ряд: навчальні плакати; іграшкові тварини, фотографії тварин у природному середовищі, матеріали для демонстрування послідовності та техніки виконання роботи. Обладнання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід Уроку

 I. Організаційний момент

 II. Актуалізація опорних знань

 Бесіда

 ♦ Чи любите ви казки?

 ♦ Які казки ви знаєте?

 ♦ Які казки є вашими улюбленими?

(Під час уроку вчитель пояснює учням різницю між народною та авторською казками, чарівною казкою та казкою про тварин.)

 III. Мотивація навчальної діяльності

 (Учитель читає казку «Теремок».)

 IV. Викладення нового навчального матеріалу

 Бесіда

 ♦ Кто знайшов теремок?

 ♦ Які звірі стали мешканцями теремка?

 ♦ Чому звірі розбіглись?

 ♦ Перед вами ілюстрація, яку намалював художник Є. І. Чарушин до казки «Теремок». Який момент казки він зобразив?

 ♦ Які характери у героїв казки?

 ♦ Хто з них вам найбільше сподобався?

 ♦ Про що нам розповідає казка?

 ♦ Якщо події казки трапилися б серед людей, то як би ми про них розповідали?

 ♦ Чим відрізняються казкові персонажі від справжніх тварин?

 ♦ Як ви гадаєте, чи змогли б насправді одночасно зустрітися у лісі мишка, жабка, зайчик, лисиця, вовк та ведмідь?

 ♦ Що могло б статися під час такої зустрічі? Як вона могла б завершитися?

 Робота над формуванням умінь і навичок. Слово вчителя з елементами бесіди

Ви добре знаєте казку. А тепер кожний має обрати ту подію, що йому найбільше сподобалася.

♦ Згадаймо, де стояв теремок.

♦ Подумайте, з якого матеріалу він міг би бути зроблений.

♦ Які тварини беруть участь в епізоді, який ви обрали для малюнка?

♦ Що вони роблять? Які в них характери?

V. Актуалізація вивченого матеріалу

Творче завдання

Учитель пропонує розглянути схеми покрокового малювання персонажів казки. Учні виконують малюнок в альбомі для малювання, користуючись малюнками-схемами.

Індивідуальна робота за творчим завданням

На початку роботи слід нагадати класу основи композиції.

Покрокова схема малювання тварин

Під час виконання малюнків учитель стежить за роботою учнів і за потреби допомагає їм.

VI. Підбиття підсумків

Обговорення учнівських робіт

Особливо відзначаються роботи тих, хто вдало обрав сюжет для малюнка і передав події казки, застосувавши творчий підхід.

Із малюнків складають панорамну картину «Шляхом казки», за якою можна простежити послідовність подій казки.

Коментар

Учні мають виконувати ілюстрації до літературних творів; мати початкове уявлення про малювання тварин у русі; самостійно добирати і змішувати необхідні кольори та їх відтінки; демонструвати вміння користуватися фарбами і простим олівцем, поглиблене вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, творчу уяву.



Джерело: noindex
Категорія: Образотворче мистецтво | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 2158 | Рейтинг: 0.0/0
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
Створення макета предмета для казкового персонажа
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]