Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 20

Тема: Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 20

Мета: Вдосконалювати обчислювальні навички в межах 20, закріплювати вміння розв’язувати задачі опрацьованих видів, розвивати мислення, увагу, мовлення, виховувати відповідальність, взаємодопомогу.

Обладнання: Зображення космічного корабля, планет Сонячної системи,летючої тарілки, картки для усної лічби.

Тип уроку. Закріплення вивченого.

Хід уроку

1. Організація класу.

- Сьогодні ми з вами здійснимо космічну подорож Сонячною системою. Стежити за польотом і чекати нашого повернення будуть наші гості.

Не крутись по сторонах,

Бо ти – справжній космонавт.

Берись швидко за роботу

Будь уважним у польоті.

2. Повідомлення теми, завдань уроку.

- Під час подорожі ми будемо розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання в межах 20. Будьте дуже уважні, щоб наш космічний корабель не збився з курсу. А тепер подивіться уважно, на якому кораблі ми будемо подорожувати. Щобвідчинити двері в салон, треба розшифрувати назву корабля.

АМТемаИКТ

2 5 34 16897

Прочитайтебукви в порядку зростання чисел. ( Математик).

 Двері відчинено.

 Сходинками піднялись,

 Дружно за руки взялись.

 1, 2, 3, 4, 5 час в дорогу вирушать.

 А тепер усі усілись,

 На прилади подивились.

3. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

1) Усна лічба.

- Щоб вирушити в дорогу треба перевірити роботу приладів. Біля дошки перевіряти головні двигуни корабля будуть наші бортмеханіки. Їх завдання правильно та швидко розв’язати приклади. Всі інші члени екіпажу роблять невеличку математичну розминку. (Учитель показує картки з прикладами, а учні розв’язують їх. Бортмеханіки у цей час розв’язують приклади на картках на дошці).

 Приклади для бортмеханіків.

18-9+3=11-9+7=6+7-9=

14-9+5= 4+8-9=15-9-6=

15-9+4= 13-9-2=16-9+4=

- Перевіримо роботу наших бортмеханіків і поставимо їм додаткові питання.

 Додаткові питання

- Як називаються числа при додаванні?

- Як знайти невідомий доданок?

- Як називаються числа при відніманні?

- Як знайти зменшуване, від’ємник?

- Якими одиницями вимірюється довжина?

- Тепер треба скласти маршрут подорожі. Подивіться на космічну мапу. Треба розв’язати приклади і з’єднати їх відповіді з відповідними числами на планетах.

12-2-9=( 1. Місяць)

6+5-9= ( 2. Марс )

12-8-2=( 3. Юпітер )

- Корабель готовий вирушати в космос. Починаємо відлік часу. (Діти рахують від 20 до 0).

- Ми у відкритому космосі. Перший об’єкт нашої подорожі – Місяць. Місяць – супутник Землі Він менше Землі у 89 разів. День на Місяці триває 2 тижні. А скільки це днів? (14). В згадку про те, що ми побували на Місяці, залишимо на ньому прапорець.Але для цього треба виконати завдання.

2) Розв’язування задач за підручником №2,№3 (с.131)

 Фізкультхвилинка

Під слова вірша діти виконують фізичні вправи, рухи.

 Встало вранці ясне Сонце,

 Заглянуло у віконце.

 Ми до нього потяглися,

 За промінчики взялися.

 Будемо дружно присідати,

 Сонечко розвеселяти.

 Встали –сіли, встали – сіли.

 Бачите,як звеселили.

 Стало Сонце танцювати,

 Нас до танцю закликати.

 Нумо разом, нумо всі

 Потанцюємо по росі.

- Що ви знаєте про Сонце? Сонце – це зірка, найближча до Землі.

3) Робота з геометричним матеріалом.

Подорож чекає нас.

Відлітаємо на Марс.

- Марс – червона планета. Такий колір Марсу надає пісок червоного кольору, якого там дуже багато. Нас зустрічають марсіанськіучні.Вони сконструювали робота. Подивіться і скажіть, з яких геометричних фігурскладається цей робот. Які ще геометричні фігури ви знаєте?

Виконайте завдання у підручнику№4 (с.131).

Залишимо на Марсі прапорець і вирушаємо далі.

 Таємничий Юпітер

 Почекай трішки нас

 В подорож до тебе

 Вирушає наш клас.

- Доки наш корабель летить на Юпітер, нам треба зробити деякі розрахунки в борт журналах. В зошитах діти виконують самостійну роботу №5,с.131 підручника. Взаємоперевірка самостійної роботи.

- Ось ми на Юпітері.Але, що це? Увага! Я бачу космічний корабель інопланетян. Мені здається, що вони хочуть завдати нам шкоди. Підготуватись до математичного бою. А нашою зброєю будуть розум та сміливість. Кожен розв’язаний приклад, зупиняє знищуючу ракету у наш бік. Усне розв’язування прикладів.

9+4=12-8=

8+7=11-9=

9+8=16-7=

8+6=14-6=

8+4=15-9=

- Молодці! Ми перемогли! Корабель інопланетян залишився без зброї і летить від нас геть.

Повертатися нам час,

Вже Земля чекає нас.

4. Підсумок уроку.

Під час польоту ви були уважні, старанні, наполегливі. Час нашого польоту закінчився. Є планети, на яких ми сьогодні не побували. Але ми обов’язково відправимось на них наступного разу.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 2714 | Рейтинг: 0.0/0
Праця людей у місті (селі)
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Весняні свята. Мамин день
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]