Письмо малих дугоподібних ліній

Урок  14 (письмо)

Тема: Письмо малих дугоподібних ліній

Мета: вчити писати дугоподібні лінії, графічний диктант; закріплювати вміння та навички орієнтуватися на сторінці зошита, правила правильної посадки під час письма, розташування зошита та тримання ручки; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, увагу, уяву, мовлення, дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

Обладнання: плакат "Сиди рівно під час письма"; аудіозапис класичної музики для пальчикової гімнастики; магнітофон; ілюстрація для письмової підготовчої вправи, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Закріплення правил письма

o Посадка за партою.

o Розташування зошита.

o Тримання ручки.

2 Повторення назв ліній сітки робочого зошита

Завдання 1. Учитель показує лінії, учні їх називають. Завдання 2. З'ясування кількості робочих рядків на сторінці зошита.

Завдання 3. З'ясування кількості міжрядкових ліній на сторінці зошита.

III. Повторення вивченого на попередніх уроках

- Які елементи ви вже навчилися писати?

- Розгляньте рукописні літери та знайдіть у них елементи, які ви вивчили.

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні на уроці продовжимо навчатися писати елементи рукописних літер. Нам слід докласти багато зусиль, щоб навчитися писати правильно та красиво, бо ці елементи зустрічаються в багатьох буквах.

V. Вивчення нового матеріалу

1 Вправи з ручкою

2 Підготовка до безвідривного письма

1) Робота із завданням на розвиток навичок безвідривного письма.

Проведіть лінії посередині стежок, не відриваючи олівця від паперу і не торкаючись країв стежок.

2) Письмова підготовча вправа.

Рух кисті руки згори донизу, знизу вгору.

л '/Ч'/л "74-/л /л

Вниз, вгору, вгору, вниз Гойдалка гойдається.

То злітає, то знов Додолу опускається.

З Робота у зошиті

1) Написання малої дугоподібної лінії.

Алгоритм написання малої дугоподібної лінії

Пишемо на рахунок і-раз.

2) Написання прямої короткої лінії в поєднанні з дугоподібною лінією.

Алгоритм написання елемента

3) Закріплення навичок письма. Повторення вивчених елементів.  Фізкультхвилинка

4) Написання прямої короткої лінії у поєднанні з двома дугоподібними лініями.

- Зі скількох складових складається цей елемент? (З трьох)

- Дайте характеристику кожному елементові (1 - пряма коротка лінія, 2 - мала дугоподібна лінія, 3 - мала дугоподібна лінія)

Алгоритм написання елемента

- Пишемо під рахунок раз, і-два, і-три.

5) Написання короткої прямої похилої лінії, що починається із заокруглення у поєднанні з короткою лінією із заокругленням внизу праворуч.

- Наступний елемент пишеться так само, як і рядкова буква л.

- Рядкова буква л ("ел") складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається з заокруглення, і короткої лінії, з заокругленням унизу праворуч.

Алгоритм написання елемента

- Працюємо під рахунок і-раз, два-і.

" Пальчикова гімнастика

6) Самостійна робота учнів на закріплення навичок письма вивчених елементів.

7) Диктант.

VI. Підсумок уроку

- Які елементи рукописних букв ви вже навчилися писати? Учні показують на дошці.

- Які з цих елементів вам писати найскладніше?

- Що подобається писати, що виходить у вас найкраще?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1852 | Рейтинг: 0.0/0
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів&#...
Обов'язки дітей і батьків
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів...
Заготівля і зберігання природного матеріалу.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]