Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Обведення по контуру

Тема: Правила користування зошитом, ручкою, олівцем.  Обведення по контуру

Мета: ознайомити учнів з основними правилами письма; вчити правильно тримати ручку, олівець; виробляти навички правильного сидіння , вміння розміщувати на парті зошит; вчити обводити по контуру; виховувати у дітей охайність, уважність.

Обладнання: малюнок Сови, плакат «Правильно сиди під час письма», кольорові олівці.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Читання вірша про школу.

Нам сьогодні в школу треба поспішати,

Ми усі дорослі, вже не малюки.

Станем дружним класом, хлопчики й дівчатка.

Будемо навчатись гарно й залюбки.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

Інтерактивна гра «Мікрофон».

– Як ви гадаєте, чому школу називають другою домівкою?  (Діти дають відповіді)

ІІІ. Повідомлення теми, мети і  завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Ознайомлення  з правилами користування ручкою, олівцем, зошитом.

- Відгадайте загадку.

П’ять братів разом живуть, працюють.

Один одному допомагають.

Один одного поважають. (Пальці на руці.)

Згадайте, як звуть пальці на руці? (Учні повторюють назви пальців)

Візьміть ручку в праву руку. Підніміть її, ставлячи лікоть на парту. Ручку тримайте тільки трьома пальцями – великим, вказівним і середнім, але писати допомагає вся рука.  Ручка більше спирається на середній палець, підтримується великим, а зверху – вказівним. Усі три пальці знаходяться на відстані ширини великого пальця від кінця ручки. Покладіть ручку на парту. Знову візьміть так, як щойно вчилися.

2. Розміщення зошита на парті.

- Відкрийте першу сторінку зошита. Сядьте рівно, ноги поставте на підлогу, обидві руки покладіть на парту. Зошит покладіть перед собою. Лівою рукою притримуйте його.

3. Повторення правила сидіння за партою під час письма.

- Розгляньте плакат. Кого ви бачите на ньому? (Хлопчика)

Вони показують вам, як треба сидіти за партою під час письма. Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступнею, спинку тримати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою та грудьми повинна бути відстань на ширину долоні.

(Учні вправляються у правильному сидінні за партою під час письма. Учитель стежить, допомагає тим, хто виконав щось неточно).

4. Заучування лічилки.

Зошит свій я відкриваю,

Рівно я його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

V. Фізкультхвилинка

Раз – підняти руки вгору,

Два нагнутися додолу.

Не згинайте діти ноги

Як торкаєтесь підлоги

Три, чотири – прямо встати

Будем знову починати.   

10 гарних зайченят

Під яликою сидять

Зайці почали стрибать,

Ми їх будем рахувать:

1,2,3,4,5.

- Скільки  пальців на руках? (Діти називають)

VІ. Первісне застосування набутих знань.

1. Робота в зошитах на с. 1

Пояснення вчителя.

- Зараз виконаємо наше перше завдання. А що таке завдання? Це робота, яку нам задали зробити, тому вона зветься завданням. Завдання виконуватимемо різні. А сьогодні навчимося обводити по контуру. Розгляньте першу сторінку в зошиті. Що намальовано на ній?  Предмети зображені не суцільною лінією, а крапочками. Ми повинні з’єднати всі крапочки кожного предмета в одну лінію. Візьміть ручки, згадайте, як треба їх тримати. Покладіть правильно зошити.

(Учитель показує на дошці , як виконувати завдання на заздалегідь підготовленому малюнку. Учні в повітрі «ідуть» за вчителем.)

VІІ. Застосування набутих знань ( тренувальні вправи)

2. Самостійна робота учнів. Обведення хмаринок і сонечка.

- Тепер виконайте вправи у зошиті, обведіть хмаринки. А потім – сонечко.

Ведіть точно по крапках, не тисніть на ручку.

(Робота учнів чередується з динамічними паузами).

3. Повторення правил переходу вулиць і доріг.

- Відгадайте загадку.

Підморгне зеленим оком – ми йдемо,

Підморгне червоним оком – стоїмо.

(Світлофор)

Яких правил треба дотримуватись при переході вулиць і доріг?

(Діти повторюють правила)

4. Обведення на малюнку світлофора.    

5. Розфарбування малюнків.

VІІІ. Підсумок уроку.

– Діти, вам сподобався урок?

– А що саме?

– Чому ми вчилися на уроці?

– Молодці.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 2796 | Рейтинг: 5.0/1
У царстві букв і звуків
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі)
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]