У категорії матеріалів: 120
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 11 12 »»


Урок 49

Тема. Будівельний конструктор

Мета: ознайомити учнів з призначенням будівельного конструктора, формою, розміром деталей, особливостями їх з’єднання; правилами ко-ристування.

1 Клас | Трудове навчання: технічна і художня праця | Переглядів: 2059 | Додав: SYLER

Урок 47–48

Тема. Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікацією

Мета: закріпити знання про шви «уперед голку» і «через край»; навча-тися розкроювати і шити фартушок прямокутної форми для ляльки; оз-доблювати його аплікацією; виховувати навички культури праці, естетич-ний смак.


Урок 46

Тема. Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»

Мета: ознайомити дітей з процесом виготовлення одягу з тканини; на-вчити оволодівати швами «уперед голку», «через край»; виховувати естетич-ний смак, елементи культури праці.


Урок 44–45

Тема. Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки

Мета: поглибити знання про розкрій тканини, побудову найпростіших креслень, виготовлення викрійки; визначити особливості методик пошит-тя швейних виробів; виховувати навички культури праці.


Урок 43

Тема. Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом

Мета: закріпити знання учнів про ручні шви; навчити виконувати шов «уперед голку»; розвивати творчість та фантазію при оздобленні виробів руч-ним швом; повторити правила роботи з голкою, ножицями.


Урок 42

Тема. Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування

Мета: ознайомити учнів зі стібками і швами, зокрема швом «уперед гол-ку»; навчитися застосовувати його при роботі з тканиною; розвивати вміння учнів користуватися інструментами для роботи з тканини; виховувати на-вички бережливості; розвивати естетичний смак.


Урок 41

Тема. Інструменти і приладдя для роботи з тканиною

Мета: ознайомити учнів з інструментами та матеріалами для роботи з тканиною; навчити виміряти нитку потрібної довжини; вставляти нитку у вушко голки, зав’язувати вузлик на кінці нитки і на тканині; виховувати бережливість, повагу до швейної справи, працелюбність.


Урок 39–40

Тема. Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння

Мета: вчити дітей плетіння «косичкою» та створювати з плетіння різно-манітні іграшки; розвивати творчість, фантазію; виховувати естетику у ху-дожньо-трудовій діяльності.


Урок 38

Тема. Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво

Мета: ознайомити учнів із загальними поняттями про прядиво, нитки, тканину та ткацтво; навчити скручувати закладку з двох різнокольорових товстих ниток; розвивати увагу, спостережливість, уміння слухати вчителя, навички самостійної роботи; виховувати інтерес до професії ткалі.


Урок 37

Тема. Саморобна дидактична гра «сад і город»

Мета: навчити дітей виготовляти дидактичні ігри; виховувати активність, творчість, колективізм у дидактичній грі; формувати естетичний смак; ви-ховувати любов до природи.