Будівельний конструктор
Урок 49

Тема. Будівельний конструктор

Мета: ознайомити учнів з призначенням будівельного конструктора, формою, розміром деталей, особливостями їх з’єднання; правилами ко-ристування.

Обладнання: будівельний конструктор для кожного учня, ілюстрації із зображенням праці будівельників.

ХІД УРОКУ

І. Організація учнів до уроку

— Діти, уважно послухайте вірш і скажіть, про кого розповідається у ньому.

Муляр плечима торкнувся хмаринки!

Дім нам будує — не згає й хвилинки.

Рівно виводить він стіни в будові.

В нього підручний напоготові:

Кран величезний! Сьогодні ще зрання

Цеглу доставив на риштування.

З другом таким працювати охота —

В муляра хутко скінчиться робота:

Ось домурує останню цеглинку

І заховається геть за хмаринку!

ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності

— Люди яких професій ще потрібні, щоб збудувати будинок? (Відповіді дітей.)

Бесіда про будівництво.

— Ось муляр укладає цеглу, а монтажник монтує залізобетонні панель-ні блоки, штукатури штукатурять стіни, теслярі вставляють віконні рами і двері, маляри фарбують стіни і віконні рами, сантехники укладають тру-би для газу і води, електрики проводять освітлення, бетонники укладають бетон на сходових майданчиках. Крім того, на будівництві працює багато робітників таких професій: машиністи підйомних кранів, бетономішалок, шофери, такелажники, які керують подачею будівельних матеріалів на по-верхи, що споруджуються.

Раніше будівельна техніка була недосконалою і будинок зводили протя-гом двох–трьох років. Тепер будівельники працюють швидко, бо на будів-ництві є багато різних машин і механізмів, готових панелей-блоків. Тому бу-динок можна спорудити за два–три місяці.

ІІІ. Формування нових знань

— Зараз ми з вами розглянемо картину, на якій зображено будинок, і визначимо складові частини цього будинку: фундамент, стіни, покрівля, вікна, двері, стеля.

Такий макет будинку ми зможемо виготовити з деталей будівельного конструктора.

IV. Практична робота

1. Вправа на визначення деталей «впізнай за малюнком».

На дошці виставляться один за одним схематичні зображення деталей конструктора; завдання учнів — знайти їх у наборі і показати.

2. Демонстрування способів з’єднання деталей.

Вправляння учнів у з’єднанні окремих блоків.

V. Підсумок уроку

1. Бесіда.

• Хто розповість, для чого потрібен будівельний конструктор?

• З яких деталей можна звести стіни, дах?

• Як вони з’єднуються?

• Як треба користуватися набором?

2. Прибирання робочого місця.

3. Хвилинка поезії.

Слухання й обговорення змісту вірша Т. Коломієць.

Кран підйомний край дороги,

Мов журавлик довгоногий,

Мов журавлик-журавель

Із небачених земель.

Поверта до мене шию:

— Полетів би, та не вмію.

Хоч багато маю сил —

Я важкий та ще й без крил.

— Не журись! — вітаю крана,—

Скоро я дорослим стану

І змайструю все, як слід,—

Будеш крано-вертоліт.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2053 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб»
Істинні та хибні висловлення
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]