«Малюк Брауні» (англійська народна казка)

Урок 6

Тема. «Малюк Брауні» (англійська народна казка)

Мета: вчити учнів читати швидко, виразно, усвідомлювати зміст прочитаного, аналізувати та узагальнювати отриману інформацію; розвивати творчу уяву; виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, уміння працювати в команді.

Обладнання: мапа Європи; Державний Прапор Великобританії; картки для розпитування; малюнок домовичка; таблиця «Морський бій»; завдання для роботи в групах; підручник; робочий зошит.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок —

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

II. Мотивація навчальної діяльності

 1 Робота за технологією «Незакінчені речення» (продовж думку)

 • Я хочу вчитися, щоб... (бути розумною людиною).

 • Я багато читаю, щоб... (багато знати).

 2 Робота за технологією «Мікрофон»

— Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

III. Повідомлення теми й мети уроку

— Сьогодні ми продовжимо подорож казками країни Європи. У яку ж саме країну ми помандруємо, ви дізнаєтесь, погравши в гру «Морський бій».

— Розшифруйте слово — назву країни:

Б — 10, Г — З, Ж — 7, А — 9, Е — 5, В — 3 (Англія)

1 23 4 5  6 7 89 10

Аї 0А Б В  ц н тЛ Щ 

Бц ЕШ Є 3  д л мІ А 

Вй ФЯ Ч І  ц У вС М 

Г0 Гн Р т  и п ЕК А 

«УТУ»

Дь Бл Ш Щ  д ю Лі3 X 

Ев Чя Ч і  в п 3Є ї 

Єк Еп Р н  с в УЕ П 

•ш**ш*

уПХ є ЛІ  3 Ю Б  ш г нЬ И 

3ї X3 щ Ш  г н ЕК У 

ир 0л д Лі є І ФЙ ц 

— Як називають народ, який проживає у Великобританії? (Англійці)

Учитель прикріплює на мапі Європи Державний Прапор Великобританії.

— Отже, ми будемо читати англійську народну казку «Малюк Брауні».

IV. Робота над текстом казки

1 Словникова робота (робота в зошиті)

— Прочитайте стовпчики слів «луною» (за вчителем).

 Брауні

 Домовик

 Чоловічок

 Хазяїн

 крихітні

 смішні

 збиткують

 роботящі

 Дід

 симпатичні

 вередливі

 бешкетник

 витівник

 відчайдушні

 доброчесний

 похмурий

 Возило

 насуплений

— Чи зрозуміли ви, хто такі брауні? Як ще їх називають? (Домовики)

— Де, на вашу думку, відбуватимуться події?

— Про одного такого домовичка я зараз вам прочитаю.

— Дайте усні відповіді на запитання.

1-иіа група. Розкажіть, що ви дізналися про брауні.

2-га група. Яким був брауні з Хілтон-Хола? Чи сподобався він вам?

3-тя група. Чи сподобалися вам дівчата-служниці?

4-та група. Чому вони вирішили допомогти брауні?

5-та група. Чи вдалося дівчаткам звільнити брауні?

 5 Вибіркове читання казки

— Я читатиму казку, а коли зупинюся, ви продовжите.

 • Малюк брауні жив...

 • Брауні — так в Англії...

 • Якщо їм заманеться,...

 • Але брався до роботи лише тоді,...

 • А ще один...

 • А то, бувало, робив...

 6 Робота в парах. Складання плану за допомогою карток

І | Брауні із Корнуелі І | Звільнений брауні І | Бешкетник і витівник Робін Гуд І | Хто такі брауні?

І | Дівчата-служниці І | Брауні в доброму і поганому гуморі

— Діти, працюючи у парах, розмістіть заголовки частин оповідання у правильній послідовності.

1) Хто такі брауні?

2) Брауні із Корнуелі.

3) Бешкетник і витівник Робін Гуд.

  2 Слухання казки

  3 Фізкультхвилинка

  4 Перевірка первинного сприймання. Робота в групах

4) Брауні в доброму і поганому гуморі.

5) Дівчата-служниці.

6) Звільнений брауні.

— Отже, план допомагає переказувати текст у правильній послідовності.

 7 Робота за технологією «Ґронування»

— А тепер запишемо добрі та погані риси характеру, притаманні нашому брауні, за технологією «Ґронування» (робота в зошиті).

Підмітав

Чистив

Вигортав

Розводив

Прибирав

Чистив

Перетирав

Шкріб

Мив

БРАУНІ

Перець насипле У пиво — сіль Загорне вогонь Виверне воду

— Отже, яких рис в нього було більше — добрих чи поганих?

V. Підсумок уроку

  ►► Гра «Чарівний клубочок»

— Діти, чи справдилися ваші очікування від уроку?

— Мені дуже сподобалося, що на уроці ви були активні й старанні.

VI. Домашнє завдання (диференційоване)

Виразно читати казку.

Розповідати за планом.

Підготувати малюнки на конкурс «Як ти уявляєш собі брауні».

Додаткове читання

  • «Кіт у чоботях» (німецька народна казка);

  • «Ялини балакухи» (фінська народна казка).

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 1568 | Рейтинг: 5.0/1
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ...
Місця підвищеної небезпеки у школі
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм...
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми)
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]