Свято Казки
Тема: Свято Казки
Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про малі фольклорні форми усної народної творчості. Розвивати уяву і фантазію, логічне і конструктивне мислення, артистичні здібності, уміння перевтілюватись. Виховувати доброзичливість, почуття справедливості, любов до мистецтва та літературної народної спадщини, шанобливе ставлення до оточуючих.
Обладнання: квітка – семицвітка із загадками, торбинка із казковими предметами, паперовий сувій із записаними приказками, костюми артистів.

Хід заняття
Зал святково прикрашений повітряними кульками, малюнками дітей до казок, ілюстраціями до казок та плакатами з народними прислів’ями.
У залі розмістились учні 1 – 4 класів.
Звучить музика. На сцену виходять учні четвертого класу. Виконується пісня «Маленькая страна» з репертуару Наталі Корольової.
Фея Казка:
За лісами, за морями
Відчиняє сонце брами.
А за брамами отими
Чарівними, золотими
Диво – казка походжає.
Нас гостинно припрошає
До веселої господи,
Де від заходу до сходу
Щастям повняться простори,
Де зникають біль і горе,
Де чарівні жари – птиці
З квітів п’ють нектар – водицю,
Де Телесика гусятко
Мчить додому на крилятках.
Де хитресенька лисичка
Всім дарує небелички,
А розпатлана Яга
Всіх не любить, всі страха.
Там маленька мишка сіра
Ріпку витягти зуміла.
Мир богатирі пильнують,
Все за зміями полюють.
Диво – диво – дивина
Ця чарівна сторона.
( Л. Кондрацька )
Доброго дня, любі діти. А чи впізнали ви мене? Я – фея Казка. Прийшла до вас у гості, щоб дізнатись, чи любите ви казки? Чи гарно читаєте? Я поведу вас у чарівний світ казки, яку створив наш український народ. А допоможуть мені у цьому учні і першого, і другого, і третього, і четвертого класів. Я знаю, всі гарно готувалися до сьогоднішнього свята. То ж самі активніші, талановитіші, кмітливіші отримають в кінці нашої зустрічі призи і подарунки.
Запрошуємо до участі в нашому святі найменших наших учасників – першокласників.

Діти першого класу інсценізують казку «Колобок».

Діти другого класу інсценізують казку «Ріпка».

Діти третього класу інсценізують казку «Лисичка і журавель».

Діти четвертого класу інсценізують казку «Хліб і золото».

Після кожної інсценізації фея Казка запитує у глядачів, яких героїв вони побачили, кому співчували, кого засуджували, чого навчає казка?

Фея Казка:
Діти, у мене в руках чарівна квітка - семицвітка. На кожній її пелюсточці загадка – уривок з казки, яку треба назвати.

Фея по черзі викликає учнів до себе, вони обирають пелюстку і зачитують завдання.
Завдання: 1) Ой ви діточки, козеняточка, відімкнітеся, відчинітеся. Ваша мати прийшла, молочка принесла.
( «Вовк і семеро козенят» )
2) Був собі чоловік і жінка, мали вони козла і барана. – Ох, жінко, - каже чоловік, - проженемо ми цього барана і козла, а то вони у нас дурно хліб їдять.
( «Козел і баран» )
3) Пані Сова тільки прокинулась від сну, розправила крила, обдивилась навкруги, чи нема часом ворога. Наказала дітям сидіти тихо в гнізді, а сама полетіла на роздобутки.
( «Совині діти» )
4) Їхав чоловік дорогою, та й загубив тиковку. Лежить вона проти вітру та й гуде. Аж біжить лисичка.
( «Лисичка, тиковка, скрипка та капкан» )
5) Сіла лисичка на вовка, та й їде. Нудно їй стало, от вона і давай співати: «Битий небитого везе, битий небитого везе!»
( «Лисичка – сестричка та вовчик – братик» )
6) Став добігати залізний вовк до хати, а солдати давай стріляти. Стріляли, стріляли – нічого не зроблять – біжить напрямки та кусається. Бачить царевич, що вовк добігає до вікна.
( «Іван – царевич і залізний вовк» )
7) Івасику – Телесика, приплинь, приплинь до бережка. Твоя мати прийшла, їсти й пить принесла. – Чую, чую, матінко, човник верну.
( «Івасик – Телесик» )

Фея Казка:
Молодці діти, а тепер я викликаю своїх помічників – маленьких гномиків.

Виходять два гноми і виносять торбинку.
Гном 1: Ця торбинка непроста, ця торбинка чарівна.
Гном 2: Речі скоріш ви з торбинки діставайте, казку з якої прийшли – називайте.
Діти по черзі витягають з торбинки речі і називають, з якої вони казки.
( рукавичка, глечик, мишка, сопілка, намисто і т. п.)

Фея Казка:
Молодці, і з цим завданням справились. А тепер проведемо конкурс на краще знання приказок та прислів’їв. Запрошую на сцену жителя моєї країни – Казкарка.

Виходить хлопчик з великим сувоєм у руках, розгортає його і зачитує початок приказки. Її кінець називають глядачі.
Завдання: Казка - вигадка, та в ній…..( щось повчальне зрозумій.)
Прислів’я сказав – дорогу показав, казку сказав -……(душу розрадив.)
Дітям гарна казка, а мені…….( бубликів в’язка. )
Скоро казка мовиться, та не скоро….( діло робиться. )
Говори мало, думай багато, а думай….( ще більше.)
Будеш учиться - ….( завжди пригодиться.)

Фея Казка:
Ось і підійшло до кінця наше свято. Настала мить для вручення призів і подарунків. Слово для нагородження надається заучу з виховної роботи ПІП.

Вчитель висловлює подяку за гарну підготовку до свята. Вручає казкові грамоти кожному класові ( «найартистичніші», «найталановитіші», «найкмітливіші», «найдоброзичливіші» )
Окремим учням вручаються збірки казок, набори олівців, альбоми і т.п.
На сцену викликаються всі учасники інсценізації для параду костюмів, фотографування.
Категорія: Позакласне читання | Додав: Віта7130 (24.01.2016)
Переглядів: 2038 | Рейтинг: 3.0/1
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі)
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Українська народна казка «Колосок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]