Усне та письмове додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв'язувати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати самостійність під час роботи; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Завдання 505 (с. 80) — Зачитайте відповідь до задачі. (Відповідь: картоплі 481 кг; буряка 154 кг; моркви 240 кг) 2. Гра «Допоможіть Сові розв'язати кругові приклади» (с. 81, завдання 509) 3. Фронтальне опитування Завдання 506 (с. 81) — Наведіть приклади одноцифрових, двоцифрових, трицифрових чисел. — Скільки всього десятків у числах: 10; 1000; 657? (1 дес., 100 дес., 65 дес.) — Скільки всього сотень у числах: 501; 1000; 400? (5 сот.; 10 сот; 4 сот.) — Скільки всього одиниць у числах: 79; 460; 901? (79; 460; 901) Завдання 507 (с. 81) — У яких виразах обчислення треба виконувати тільки письмово? — Знайдіть значення цих виразів. Учні виконують завдання з коментуванням біля дошки. 712 - 433 = 279348+ 455 = 803696-334 = 362 840 - 347 = 493614 - 347 =267 567 - 324 = 243748 + 264 = 1012 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні ми згадаємо вивчені прийоми обчислень, будемо розв’язувати задачі і рівняння, підготуємось до контрольної роботи. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Перетворення іменованих чисел (с. 81, завдання 508) «Пригадай!» 1 ц = ... кг1 т = ... кг1км = ... м 1 см = ... мм1 м = ... дм1дм = ... см 2. Робота за таблицею (с. 81, завдання 511) — Складіть і розв’яжіть задачу за таблицею. Розв’язання 1) 7 ■ 8 = 56 (кг) 2) 7 + 2 = 9 (кг) 3) 9 ■ 9 = 81 (кг) 4) 56 + 81 = 137 (кг) 3. Розв'язування рівнянь з коментуванням (с. 81, завдання 510) (х = 93; х = 303; у = 291; г = 252) Фізкультхвилинка 4. Самостійна робота (с. 80, завдання 512) — Виконайте обчислення у стовпчик. 790 - 675 = 115 (гірлянд) — Перевірка виконаної роботи. 5. Робота над задачею (с. 82, завдання 513) Аналіз задачі, запис короткої умови. — Скільки листів отримав Святий Миколай із Харкова? — Скільки листів отримав Святий Миколай із Одеси? — Скільки листів отримав Святий Миколай зі Львова? Розв’язання учні записують самостійно. Розв’язання 1) 985 - 768 = 217 (л.) — отримав Святий Миколай із Харкова; 2) 985 - 300 = 685 (л.) — отримав Святий Миколай із Одеси; 3) 768 - 685 = 83 (л.) — отримав Святий Миколай зі Львова. Взаємоперевірка виконаної роботи. 6.Усні обчислення. Гра «Мандрівник» (с. 82, завдання 514) — Обчисліть за малюнком відстані між містами • Ужгород — Чернігів — Київ (240 + 460 + 120 = 820 (км)) • Ужгород — Київ — Суми (600 + 300 = 900 (км)) • Ужгород — Хмельницький (600 : 2 = 300 (км)) • Ужгород — Київ — Чернігів (600 + 120 = 720 (км)) • Чернігів — Суми — Київ (240 + 300 = 540 (км)) V. ПІДСУМОК УРОКУ — Які вміння і навички ви вдосконалювали на уроці? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 82, завдання 515; 516. | |
| |
Переглядів: 2951 | |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 24 |
Риби |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Всього коментарів: 0 | |