Річна контрольна робота № 9 (розв'язування прикладів)

Урок 132

Тема: Річна контрольна робота № 9 (розв'язування прикладів)

Мета: перевірити рівень сформованості обчислювальних навичок, знання порядку виконання дій одного ступеня і різних східців, уміння порівнювати іменовані числа; виховувати культуру письма.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контрольна робота

1) Математичний диктант (для обох варіантів).

а) Число 78 зменшити на різницю чисел 50 і 10;

б) число 60 збільшити на добуток чисел 2 і 9;

в) число 100 зменшити на частку чисел 27 і 3;

г) добуток чисел 3 і 6 збільшити на 34;

д) число 27 розділити на 3 і додати 91;

ж)суму чисел 60 і 10 зменшити на їх різницю.

1 варіант

2) Обчисли вирази.

18 + (15 + 21) : 483- (42 - 7) : 5

35 : 5 ■ (21 : 3) 60 - 36 : 9 ■ 2

72 : 8 + 49 : 780- 2 ■ 3 ■ 6

54 - (19 + 28)48+ (43 - 15)

3) Порівняй. Постав необхідні знаки.

7 дм 4 см Ц 4 дм 7 см1 м Ц 5 дм

81 см О 9 дм 3м 6 дм О 36 дм

4) Замість «віконечка» постав потрібне число.

18 : □ = 9 □ ■ 7 = 56

5*) Встав замість зірочки відповідний знак дії, щоб рівності були правильні.

(14 * 2) * 3 = 424* 4 * 3 = 1815* 40* 5 = 7

2 варіант

2) Обчисли вирази.

(4 ■ 8 - 30) : 270 - 8 + 24 : 4

54 : 9 + 3 ■ 332 + 49 : (12 - 5)

54 : (16 - 7) ■ 8 60 - 5 ■ 9 + 25

39 + (54 - 26)100 - (38 + 26)

 3) Порівняй. Постав необхідні знаки.

5 дм 8 см Ц 85 см64 см Ц 5 дм

7 дм О 1 м9 м 2 дм О 92 дм

 4) Замість «віконечка» постав потрібне число.

28 : □ = 4□ ■ 8 = 72

 5*) Встав замість зірочки відповідний знак дії, щоб рівності були

правильні.

54 * 6 + 48 * 8 = 1540 * 10 * 2 = 3528* 16 * 8 = 30

 Шкала оцінювання

1 завдання — 3 бали: по 0, 5 бала за вираз;

2 завдання — 4 бали: по 0, 5 бала за вираз;

3 завдання — 2 бали: 0, 5 бала за нерівність;

4 завдання — 1 бал: по 0,5 бала — за правильно визначений компонент дії;

5 завдання — 2 бали.

 Фізкультхвилинка

III. Розв’язування логічних завдань

1) Є дві посудини місткістю в 3 л і в 5 л. Інших місткостей немає. як налити з водопровідного крану в більшу посудину 1 л води?

Розв’язання. Наллємо в малу посудину з крана 3 л і переллємо їх у велику посудину. Знову наллємо в малу посудину з крана 3 л і віділлємо з неї у велику посудину 2 л (поки не заповнимо велику посудину). У малій посудині залишиться 1 л. Випорожнимо велику посудину і переллємо в неї 1 л з малої.

2) Серед цих фігур є квадрати і трикутники; великі, маленькі і середні, чорні і білі. Скільки фігур мають з фігурою А тільки дві однакові властивості?

АА А А д

Розв’язання. Фігура А — великий білий квадрат. Тільки дві однакові властивості з ним мають великий білий трикутник (розмір і колір), великий чорний квадрат (розмір і форма), маленький і середній білі квадрати (колір і форма).

Відповідь: 4 фігури.

3) Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій?

Розв’язання

Перший спосіб. Кожен дав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ■ 5 = 20 фотографій.

Другий спосіб. Кожен отримав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ■ 5 = 20 фотографій.

Відповідь: 20.

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2795 | Рейтинг: 0.0/0
У школі детективів
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32.
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
Безпека на відпочинку
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]