У категорії матеріалів: 324
Показано матеріалів: 301-310
Сторінки: «« 1 2 ... 29 30 31 32 33 »»


Урок  24 (письмо)

Тема: Підготовка до написання букв. Письмо петлеподібних елементів у напрямку "вгору-вниз" (/-раз) та в напрямку "вниз-угору" (раз-/)

Мета: вчити учнів писати нові елементи: верхню та нижню петлі; поєднувати елементи між собою верхнім з'єднанням, виконувати звуковий аналіз слів, відгадувати загадки; закріплювати навички орієнтування у сітці робочого зошита, правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та розташування зошита; узагальнити знання про народні та авторські казки; вчити дітей сприймати казки як джерело знань, мудрого порадника в житті; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, логіку, спостережливість, дрібну моторику руки; розширювати світогляд; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до книги.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2254 | Додав: SYLER

Урок и 23 (читання)

Тема: Звуковий аналіз вимовлених слів

Мета: учити учнів виконувати частковий звуковий аналіз слів, виділяти голосні у складі слова, перші й останні звуки у словах, моделювати слова, позначати звуки у схемах слів, виконувати самостійну роботу; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; вчити правильно поводитись на природі.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 5360 | Додав: SYLER

Урок  22 (письмо)

Тема: Підготовка до написання букв. Письмо малих овалів

Мета: вчити учнів писати нові елементи: овал, петлю, що не виходить за межі робочого рядка; закріпити вміння орієнтуватися в сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розташування зошита на парті, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, вміння складати речення за поданою схемою, працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання, увагу, мовлення, дрібну моторику руки; виховувати охайність під час виконання письмових робіт, працелюбність.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2581 | Додав: SYLER

Урок  21 (читання)

Тема: Тверді та м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких приголосних

Мета: учити розрізняти тверді й м'які приголосні, виділяти їх на початку і в кінці слова, моделювати слова, позначати звуки у схемах слів; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух учнів; виховувати гуманні почуття.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 10254 | Додав: SYLER

Урок  19 (читання)

Тема: Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. "Загадки на згадку"

Мета: здійснити перехід від виділення зі слова окремих звуків до повного звукового аналізу невеличких слів; формувати в учнів аналітико-синтетичні вміння; ознайомити з найпростішими жанровими особливостями загадок та їх призначенням; розвивати фонематичний слух, образне, логічне мислення; виховувати кмітливість, спостережливість, інтерес до книги.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2972 | Додав: SYLER

Урок  20 (письмо)

Тема: Підготовка до написання букв. Письмо малих та великих півовалів. Урок-казка

Мета: ознайомити учнів з новими елементами рукописних букв: малим та великим лівими півовалами; закріплювати вміння дітей писати вже знайомі графічні елементи, орієнтуватися у сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розміщення зошита на парті; вміння виконувати складовий та звуковий аналіз слів, працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання; увагу, мовлення, фантазію та уяву, дрібну моторику руки; привчати до охайності під час виконання письмових робіт, виховувати працелюбність, співчупя до ближнього, бажання допомогти тому, хто цього потребує.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3469 | Додав: SYLER

Урок  17 (читання)

Тема: Уявлення про голосні та приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками)

Мета: дати дітям практичне уявлення про голосні та приголосні звуки, з яких складаються слова; навчити розрізняти їх за звучанням та способом вимови, позначати умовними знаками; продовжити ознайомлення з артикуляційними органами, вести спостереження за їх роботою під час вимови різних звуків; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати любов до рідної мови, повагу до імені іншого.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 8350 | Додав: SYLER

Урок  18 (письмо)

Тема: Робочий рядок та його складові частини. Письмо коротких паличок із заокругленнями зверху і знизу

Мета: закріпити вміння учнів писати графічні елементи, орієнтуватися в сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розміщення зошита на парті, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, вміння складати речення за поданою схемою; працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання; увагу, мовлення, дрібну моторику руки; виховувати охайність під час виконання письмових робіт, працелюбність.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2286 | Додав: SYLER

Урок  16 (письмо)

Тема: Сітка зошита. Письмо прямих паличок із заокругленням знизу і зверху

Мета: вчити учнів писати нові елементи: велику дугоподібну лінію, коротку пряму із заокругленням вгорі та внизу, довгу пряму із заокругленням угорі та внизу, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, називати наголошений та ненаголошений склад у словах, працювати в групах; закріплювати навички орієнтування в сітці робочого зошита, правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та положення зошита; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, увагу, уяву, мовлення, спостережливість, дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи, тварин.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2820 | Додав: SYLER

Урок  15 (читання)

Тема: Мовні і немовні звуки. Органи мовлення

Мета: дати дітям практичне уявлення про звуки мовлення у зіставленні з немовними звуками; ознайомити з основними органами мовлення; організувати спостереження учнів за їх роботою; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати любов до рідної мови.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 5941 | Додав: SYLER