У категорії матеріалів: 324
Показано матеріалів: 321-324
Сторінки: «« 1 2 ... 31 32 33


Урок  4 (письмо)

Тема: Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру

Мета: ознайомити учнів із видами ліній, вчити орієнтуватися на сторінці зошита; продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити знання правил розташування зошита на парті під час письма та малювання; повторити назви пальчиків; розвивати дрібну моторику руки; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2808 | Додав: SYLER

Урок  3 (читання)

Тема: Практичне ознайомлення з поняттями "слово", "речення". Бесіда на тему "Літні розваги". Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання "Рятівники"

Мета: формувати практичне уявлення про номінативну роль слова і про речення як засіб вираження думки; учити порівнювати слово і речення; ознайомити зі способом умовного позначення слів і речень; учити добирати слова, близькі за значенням; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; формувати дружні взаємини.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 5076 | Додав: SYLER

Урок  2 (письмо)

Тема: Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, № 2). Урок-презентація

Мета: дати початкове поняття про предмети письмового приладдя; ознайомити із зошитом для письма, правилами сидіння за партою; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 4027 | Додав: SYLER

Урок  1 (читання)

Тема: Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда "Державні символи України"

Мета: ознайомити дітей із першою навчальною книгою; вчити слухати і розуміти усне висловлювання, відповідати на запитання, вступати в діалог, обґрунтовувати свою думку; практично ознайомити зі змістом понять: автор, його прізвище, назва книжки, обкладинка, корінець, сторінка; ознайомити з новими словами; учити спостерігати за лексичним значенням слова (омоніми, синоніми); розвивати артикуляційно-вимовні вміння, фонематичний слух, увагу, мислення, збагачувати словниковий запас дітей словами, що є назвами Державних символів України, формувати організаційні, загально мовленнєві вміння і навички; виховувати бажання працювати разом, учитися читати, берегти книгу.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3153 | Додав: SYLER


1-10 11-20 ... 301-310 311-320 321-324