У категорії матеріалів: 324
Показано матеріалів: 291-300
Сторінки: «« 1 2 ... 28 29 30 31 32 33 »»


Урок  34 (письмо)

Тема: Письмо рядкової та великої букви 0, о

Мета: ознайомити учнів з рукописними буквами 0, о, вчити писати нові букви, з'єднувати їх з вивченими буквами; розвивати навички звукового аналізу; зв'язне мовлення дітей, спостережливість; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати старанність, охайність.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3264 | Додав: SYLER

Урок  33 (читання)

Тема: Звук [о]. Позначення його буквами 0, о

Мета: ознайомити дітей зі звуком [о] і буквами 0, о, що його позначають; вчити правильно артикулювати цей звук, виділяти його у словах; вправляти в читанні складів та слів з буквою о; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; розвивати вміння слухати; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3865 | Додав: SYLER

Урок  32 (письмо)

Тема: Письмо рядкової букви у

Мета: продовжувати формувати поняпя про букву як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з написанням рядкової букви у, вчити писати її окремо та у поєднанні з іншими елементами та вивченими буквами; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення учнів, графічні навички, дрібну моторику руки; виховувати працьовитість, інтерес до рідної мови.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3701 | Додав: SYLER

Урок  31 (читання)

Тема: Звук [у]. Позначення його буквами У, у

Мета: продовжувати формувати поняпя про букву У, як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з буквами У, у і звуком [у]; вчити знаходити і чути звук [у] в мовленні, виділяти і знаходити букву в звукових моделях слів; моделювати букву; продовжити роботу над формуванням умінь визначати наголос, називати послідовно звуки у слові, будувати його звукову модель; вчити зливати звуки; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком, збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи, вміння поводитись у скрутній ситуації.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3762 | Додав: SYLER

Урок  30 (письмо)

Тема: Письмо рядкової букви а. Розвиток зв'язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів


Мета: формувати поняття про букву як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з написанням рядкової букви а, вчити писати її окремо та у поєднанні з іншими елементами; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення учнів, графічні навички; виховувати співчутливість, турботливість, інтерес до рідної мови.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2921 | Додав: SYLER

Урок  29 (читання)

Тема: Звук [а]. Позначення його буквами А, а

Мета: формувати поняття про букву як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з буквами А, а і звуком [а]; вчити знаходити і чути звук [а] в мовленні, виділяти і знаходити букву в звукових моделях слів, моделювати букву; продовжити роботу над формуванням умінь визначати наголос, називати послідовно звуки у слові, будувати його звукову модель; ознайомити з розділовим знаком у кінці речення - знаком оклику; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів; виховувати співчутливість, турботливість, бажання правильно харчуватися.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 5688 | Додав: SYLER

Урок  28 (письмо)

Тема: Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна робота

Мета: перевірити вміння учнів орієнтуватися на сторінці робочого зошита, правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити навички написання основних графічних елементів підготовчого періоду; самостійно зображувати, розташовувати їх на робочому рядку; розвивати творчі здібності; вміння учнів аналізувати елементи літер; пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість; дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3036 | Додав: SYLER

Урок  27 (читання)

Тема: Підготовка до виконання перевірної роботи. Робота з дитячою книжкою. І. Малкович "Отакий роззява!"

Мета: закріпити знання, уміння і навички, набуті учнями за добукварний період; учити вимовляти питальні речення; ознайомити з особливостями прозивалок; розвивати фонематичний слух, виразність мовлення; виховувати самостійність, тактовність, інтерес до книги.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2144 | Додав: SYLER

Урок  26 (письмо)

Тема: Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв

Мета: закріплювати вміння орієнтуватися в робочому зошиті, аналізувати та писати вивчені елементи, виконувати звуковий аналіз слів, відгадувати загадки, навички правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та розташування зошита; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість, дрібну моторику руки; позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3612 | Додав: SYLER

Урок  25 (читання)

Тема: Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра "Поле чудес"

Мета: учити дітей виконувати повний звуковий аналіз слів, виділяти звуки в складі слова, моделювати слова й речення, формувати поняття про слова, що мають декілька значень, а також про те, що один і той самий предмет можна назвати по-різному; вчити виконувати самостійну роботу; розвивати мовлення першокласників; артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати уважність.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3715 | Додав: SYLER