Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ліній

Урок  6 (письмо)

Тема: Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ліній

Мета: продовжувати ознайомлення учнів із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: "робочий рядок", "верхня, нижня робочі лінії"; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

Обладнання: аркуш із зображенням малюнків різними видами ліній (на кожного учня); зошит з письма в косу лінію; два малюнки: зображення букв на площині сторінки та у робочому рядку; плакат "Правильно сиди під час письма"; кольорові олівці; музичний фрагмент до фізкультхвилинки, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Повторення правил про правильну посадку (за плакатом "Правильно сиди під час письма")

2 Повторення вимог до розміщення зошита на парті, положення ручки в руках під час письма

3 Робота за матеріалом уроку читання

- Про що ми говорили на уроці читання?

- Згадайте назви казок, про які йшла мова.

- Які назви казок складаються з одного, з двох, трьох слів?

- У назвах яких казок присутнє число?

- Згадайте назву казки, яка б відповідала поданій схемі:

4 Повторення видів ліній

5 Розглядання малюнків

- А тепер розгляньте малюнки, що лежать у вас на парті. Якими лініями вони зображені?

б Розфарбовування зображень

- Обведіть по лініях та розфарбуйте зображення.

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Зверніть, будь ласка, увагу на ті малюнки, що залишилися незафарбованими. Якими лініями вони накреслені? (Прямими)

- Прямі лінії можуть бути горизонтальними, вертикальними, похилими.

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з горизонтальними короткими та довгими прямими лініями.

IV. Вивчення нового матеріалу

1 Ознайомлення з сіткою робочого зошита

- У зошиті наші лінії живуть у певному місці. Давайте уважно роздивимося сторінку нашого зошита.

робочий рядок

2 Ознайомлення з робочим рядком

- Я маю два малюнки: на першому - букви різного розміру, написані по всій площині зошита; на другому - всі букви однакового розміру, написані в робочому рядку.

- На якому малюнку вам легше прочитати запис? (На другому)

- Як ви вважаєте, чому? (Букви всі одного розміру і написані в одному рядку.)

- З яких же ліній утворився рядок? (Верхньої і нижньої робочої лінії.)

- Чому вони називаються "робочі"? (Ми будемо працювати саме на них.)

- Наш рядок теж називається "робочим рядком". Здогадалися чому?

- Давайте ще раз покажемо верхню та нижню робочі лінії, робочий рядок.

 Практичне завдання. Робота в сітці зошита

Виконання вправ для розвитку окоміру та вільної орієнтації учнів у зошиті (в косу лінію).

Горизонтальними називаються лінії, що проводяться зліва направо (вчитель демонструє на дошці).

3 Підготовка до роботи в зошиті

4 Вправи з ручкою

5 Письмо горизонтальних ліній у повітрі на рахунок раз

6 Написання коротких та довгих горизонтальних ліній

 Фізкультхвилинка

V. Узагальнення вивченого матеріалу

 Розфарбовування

Розфарбуйте ті малюнки, предмети на яких зображені кривими лініями.

VI. Підсумок уроку

- З якими лініями ви сьогодні ознайомилися?

- З якими ще лініями ви зустрічалися сьогодні на уроці?

- Що вам найбільш запам'яталося?

- Що сподобалося?

- Які завдання вам здалися складними?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 4232 | Рейтинг: 0.0/0
Дерева, кущі, трав'янисті рослини
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку»
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]