У категорії матеріалів: 190
Показано матеріалів: 171-180
Сторінки: «« 1 2 ... 16 17 18 19 »»


Урок 21

Тема. Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір)

Мета: з'ясувати властивості повітря і значення повітря в природі; учити досліджувати властивості повітря, проводити досліди, фіксувати й аналізувати результати, дотримуватися інструкцій і правил техніки безпеки під час проведення демонстраційних дослідів; виховувати пізнавальний інтерес.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 11166 | Додав: SYLER

Урок 20

Тема. Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?

Мета: розповісти учням про економне використання води; дати уявлення про те, який шлях долає вода, перш ніж потрапляє в наші будинки; закріплювати знання про воду і про те, як людина її використовує; формувати пізнавальний інтерес до природи; виховувати екологічну свідомість.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 13277 | Додав: SYLER

Урок 18

Тема. Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече)

Мета: дати учням уявлення про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5014 | Додав: SYLER

Урок 19

Тема. Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі?

Мета: з'ясувати властивості води, значення води в природі; розповісти про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний); дослідити, куди зникає вода з калюжі; виховувати пізнавальний інтерес.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 8147 | Додав: SYLER

Урок 17

Тема. Сонце та його значення для життя на Землі

Мета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; показати значення Сонця в житті тварин і рослин; розкрити значення сонячного світла і тепла в житті людини; учити спостерігати за висотою Сонця і встановлювати найпростіші зв'язки між висотою Сонця і кількістю тепла, яке Сонце посилає на землю; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 17491 | Додав: SYLER

Урок 16

Тема. Бережливе ставлення до природи

Мета: розповісти учням про необхідність бережливого ставлення до природи; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати, примножувати природні багатства; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення; закріплювати правила поведінки в природному середовищі.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 9964 | Додав: SYLER

Урок 15

Тема. Значення природи для життя людини

Мета: розкрити значення природи в житті людини; розширювати світогляд; збагачувати словниковий запас учнів; формувати дбайливе ставлення до навколишнього світу, уміння бачити красу природи, порівнювати, робити висновки; виховувати спостережливість.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 9455 | Додав: SYLER

Уроки № 12-13

Тема. Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець?

Мета: дати учням уявлення про виготовлення паперу; ознайомити з історією виготовлення олівця; розширювати уявлення про виробництво кераміки, чавуну, сталі; виховувати дбайливе ставлення до природних багатств, повагу до людей праці.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 8331 | Додав: SYLER

Урок 14

Тема. Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність

Мета: дати учням уявлення про ознаки живих організмів та умови, необхідні для життя; розповісти про різноманітність живих організмів; розширювати світогляд; розвивати увагу, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до рідної природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6345 | Додав: SYLER

Урок 11

Тема. Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?

Мета: ознайомити учнів із природними матеріалами, з яких зроблені предмети, необхідні людині; учити наводити приклади природних матеріалів, з яких людина виробляє предмети вжитку; дати уявлення про виробництво кераміки, чавуну, сталі, тканин; розвивати вміння досліджувати природні об'єкти та об'єкти, створені людиною; виховувати дбайливе ставлення до природних багатств, повагу до людей праці.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4245 | Додав: SYLER