У категорії матеріалів: 120
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: «« 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 »»


Урок 11–12

Тема. Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок тварин, дерев, казкових персонажів. Об’єднання виробів у спільну композицію

Мета: продовжувати вчити учнів працювати з природним матеріалом, створювати з нього природні вироби; удосконалювати вміння з’єднувати окремі деталі в готовий виріб; розвивати творчість і фантазію; виховувати любов до казок та бажання створювати красиві речі з природного матеріа-лу власними руками.

1 Клас | Трудове навчання: технічна і художня праця | Переглядів: 5406 | Додав: SYLER

Урок 9–10

Тема. Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композицій з природного матеріалу

Мета: продовжувати формувати інтерес до роботи з природними ма-теріалами; вчити учнів зберігати природні форми в ході виготовлення ви-робу; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.


Урок 8

Тема. Декоративна аплікація

Мета: ознайомити з видами декоративного мистецтва; поглибити вмін-ня й навички ранжувати рослини; розвивати художнє мислення і фантазію; виховувати почуття композиційної цілісності і рівноваги у виробах.


Урок 6–7

Тема. Аплікація із рослинних форм

Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризува-ти особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал від-повідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.


Урок 4–5

Тема. Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки

Мета: ознайомити дітей із квітковими рослинами, особливостя-ми й правилами їх збирання та зберігання в різних місцевостях, розвива-ти спостережливість, творчість, уяву; виховувати пізнавальну активність у дітей, бажання пізнавати та берегти природу.


Урок 3

Тема. Заготівля і зберігання природного матеріалу

Мета: ознайомити учнів із суттєвими ознаками осені; формувати вмін-ня розрізняти рослини за певними ознаками та формувати основи еколо-гічного мислення; ознайомити з правилами збирання і зберігання природ-них матеріалів; розвивати спостережливість; виховувати бережливе став-лення до природи.


Урок 1–2

Тема. Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця

Мета: формувати знання учнів про значення праці в житті людини; ознайомити учнів із організацією робочого місця та обов’язками черго-вих.


Урок № 34

Тема: «Бджілка мала, та й та працює».

Мета: познайомити учнів із професіями; вчити організовувати робоче місце; ознайомити з правилами безпечної праці на уроці; розвивати пам’ять; виховувати повагу до людей різних професій.


Урок № 33

Тема: «Екскурсія до шкільної майстерні».

Мета: формувати в учнів уявлення про певні види трудової діяльності; показати умови роботи працівників різних сфер виробництва; підвищувати інтерес до різних професій; розвивати увагу, уяву, спостережливість; виховувати любов до праці, повагу до людей праці.


Урок № 32

Тема: «Вітальна листівка до Дня перемоги».

Мета: ознайомити учнів із технікою аплікації з вовняних ниток; навчити виготовляти вітальну листівку, оздоблену аплікацією з ниток; розвивати творчі здібності, художній смак; виховувати старанність, повагу до ветеранів війни.