Привітному скрізь добре
«Навчаємося разом»
2 клас

Тема: Привітному скрізь добре
Мета: Вчити дітей бути уважними і привітними один до одного і до оточуючих, складати текст-опис і текст-міркування, вміти робити правильні висновки. Розвивати уважність, мовлення, техніку читання, мислення. Виховувати доброту, чуйність і уважність.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та завдань уроку.
1. Вправа «Розкодуй букви»
- Щоб почати урок Розумниця хоче перевірити, чи знаєте ви, які учнівські якості необхідно проявити, аби урок був цікавим і творчим, аби ми досягли успіху. «Розкодуйте» слово «успіх», придумавши якість на кожну його букву (слайд 1)
На уроці треба бути:
Уважними
Старанними
Працьовитими
Ініціативними
Хорошими учнями
- Молодці! Ви добре впоралися із завданням
2. Повідомлення завдань уроку
- Прочитайте улюблене прислів'я Розумниці. Поясніть, як ви його розумієте.
Привітному скрізь добре.
ІІІ. Актуалізація знань учнів
1. Вивчення уривку пісні «Усмішка» (муз. В. Шаїнського, сл. М. Пляцковського) слайд 2
2. Перегляд фрагменту мультфільму «Крихітка Єнот» (слайд 3)
- Уважно перегляньте фрагмент мультфільму. Усно опишіть маму Крихітки Єнота. Щоб опис вийшов гарним, прочитайте довідку від Знайка (слайд 4)

Текст-опис – це текст, у якому автор описує предмети, явища, живих істот тощо. Щоб скласти гарний опис тварини, необхідно підмітити її зовнішні особливості. Тварину краще описувати в тому порядку, у якому ми сприймаємо її загалом. Спочатку звертаємо увагу на форму, розміри, колір тіла; потім переходимо до деталей і описуємо їх у певній послідовності. Не слід наводити всі дрібниці. Найважливіше – виділити істотні ознаки, якими описувана істота вирізняється з-поміж інших. Описуй зовнішній вигляд тварини, а не її поведінку!
- Поміркуйте, чи можна вважати маму Крихітки Єнота привітною. Обгрунтуйте свою думку.
3. Вибір персонажа
- Розфарбуйте кружечок біля того колобка, якого ви вважаєте привітним. Обгрунтуйте свй вибір (слайд 5)

4. Підведення підсумків
- Зробіть висновок про те, яку людину називають привітною.
ІV. Закріплення та систематизація знань
1. Перегляд фільму про небесні тіла
- Перегляньте фрагмент фільму. Що нового вам стало відомо з нього? Розфарбуйте кружечки біля зображень, що ілюструють побачене вами у відео фрагменті (слайд 6, 7, 8, 9)

2. Вправа «Швидкочитач»
- По команді «почали» розпочинаєте швидко читати текст, а по команді «стоп» закінчуєте. Попрацюйте в парі і з'ясуйте хто більше прочитав. Порадійте за свого товариша. Розкажіть, про що йдеться в тексті.
3. Вправа «Учитель»
- Прочитайте текст стільки разів, щоб вийшло озвучити відеофрагмент, і підготуйте питання для учнів.
4. Вправа «Броунівський рух»
Кожен з учнів обирає свого Смішарика.
Дано чотири різні тексти на одну тему. Учні які обрали відповідного Смішарика читають відповідний текст, вчаться його переказувати і задавати питання. Потім під музику рухаються по класу і як тільки музика зупиняється учні створюють групки з різних Смішариків, беруться за руки і по черзі переказують свій текст. Потім задають питання членам своєї групи.
5. Вправа «Читання слів за стрілкою» (слайд 10)
- Прочитайте слова, рухаючись від квадратика, позначеного крапкою, за вказаними стрілкою напрямками.
А З
. К
.
Казка
. Г Р
О Х
.
Горох
6. Вправа «Зайве слово»
7. Знайдіть зайве слово в кожному рядку. Поясніть свій вибір. Доберіть узагальнюване слово до решти істот. Назвіть суттєві ознаки, за якими можна зробити узагальнення (слайд 10)

Вівчарка, бульдог, пудель, папуга, такса.
Вовк, лисиця, пантера, заєць, леопард.
Лев, тигр, заєць, козуля, акула.
(собаки, хижі, тварини)
V. Підсумок уроку
1. Гра «Мікрофон»
- Уявіть, що ви – вчені, дослідники, знавці, а я – журналіст, який бере у вас інтерв'ю. Дайте відповіді на мої запитання.
Для гри використовують мікрофон, який передають від учителя до тих, хто відповідає.
- Чого вас навчив сьогоднішній урок?
- Навіщо бути привітним?
- Яке улюблене прислів'я Розумниці?
Категорія: Виховна година | Додав: танчик (12.08.2015)
Переглядів: 5806 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п...
Риби
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]