Згинання і складання паперу. Квітка з шестикутника

Тема: Згинання і складання паперу. Квітка з шестикутника

Мета: продовжити роботу з папером, навчати учнів згинати та складати його; вдосконалювати техніку цієї роботи; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; виховувати охайність, самостійність, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: ілюстрації із зображенням квітів, аудіозапис «Вальсу квітів» з балету «Лус-кунчик» П. І. Чайковського, кольоровий папір, картон, шаблон, клей, пензлик, серветка для рук.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з папером, навчатися згинати та складати його, зробимо цікавий виріб.

— Які вироби ви вже виготовляли з паперу?

— Які властивості є у папера?

— Розгадайте кросворд {див. додаток на с. ЗО) — і ви дізнаєтеся, що ми будемо робити на уроцІ.

— Яке ключове слово ви прочитали?

— Що таке шестикутник?

— Які ще геометричні фігури ви знаєте? {Відповіді дітей.)

— Сьогодні ми спробуємо виготовити квітку з шестикутника.

2. Вступна бесіда. Емоційне налаштування

Діти слухають «Вальс квітів» з балету «Лускунчик» П. І. Чайковського. За можливості можна переглянути відео. На дошці — ілюстрації із зображенням квітів.

— Який настрій створив у вас цей запис?

— Що ви уявили? {Відповіді учнів.)

— Які квіти постали у вашій уяві?

— Чи є ці квіти на ілюстраціях на дошці?

— А хто уявив собі казкові, фантастичні квіти?

Фізкультхвилинка

3. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Розгорніть підручники на с. 41 та розгляньте порядок роботи над виробом.

 • Візьміть шаблон кола та обведіть його на кольоровому картонІ.

 • Поділіть його лініями на шість частин, як показано на малюнку.

 • Намалюйте шість рівних сторін шестикутника у межах кола. Продовжіть кожну лінію, яка утворює сторону {користуйтеся малюнком).

 • Обведіть продовжені лінії ще одним більшим колом. Можна взяти ще один шаблон.

 • Домалюйте пелюстки квітки.

 • Розфарбуйте квітку кольорами райдуги або зробіть аплікацію з кольорового паперу та наклейте на коло.

 • Зробіть надрізи до вершин шестикутника.

 • Виріжте. Загніть пелюстки вгору.

Клас

III. Практична робота учнів

Правила роботи з товаришами

— Якщо вам все зрозуміло і ви не маєте жодних питань, можете приступати до роботи. Не поспішайте, виконуйте роботу акуратно. Ви знаєте: якщо вам знадобиться допомога, ви можете звернутися до мене чи до сусіда по партІ. Згадайте правила роботи з товаришами.

 • Поважай працю товариша. Ніколи не бери до рук чужу роботу без дозволу автора чи вчителя. Не ламай чужих виробів, навіть якщо вони погано зробленІ.

 • Не торкайся руками представлених на виставці робіт, у тому числі і своїх.

• Навчився сам — допоможи товаришевІ. Підкажи, яким прийомом краще

скористатися або допоможи виправити помилку. Продемонструй це на своїй роботІ. Виправляй роботу товариша або роби щось за нього тільки за його згодою.

 • У спільній з товаришем роботі над композицією будь поступливішим у виборі теми та персонажів. Виконуй вироби чесно. Поступися товаришеві більш простими виробами. При невдачі не звинувачуй товариша, а допоможи виправити помилки.

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Розгляньте свої роботи та роботи своїх товаришів.

— Чи все у вас вийшло?

— Яких помилок припустилися?

— Чи помітили помилки у товаришів?

— Що треба було зробити, щоб уникнути цих помилок?

V. Підсумок уроку

— Наш урок добіг кінця. Чого він вас навчив?

— Хто вважає, що трудився у повну силу?

— Як слід поводитися у природі?

— Як слід ставитися до рослин, квітів?

— Послухайте вірш, про що мріють квіти. Поміркуйте, чому квіти хотіли б утекти від дітей?

МРІЯ КВІТІВ О, якби маленькі ніжки І у нас, квіток, були,

Ми зібрались би І пішки

Гори й доли обійшли.

Скільки див під синім небом Ми побачили б тоді:

Побігайця серед степу,

Срібну рибку у воді,

Захід сонця золотого,

І струмочок, і ріку.

Хитру лиску, вовка злого,

Лань далеко на горбку.

А коли б серед дороги Раптом дощ нас наздогнав,

Нам грибочок одноногий Парасолечку б віддав.

А від вас, маленькі діти,

Ми втекли б тоді ураз,

Ви самі ніколи в світі Не змогли б спіймати нас!

Г. Чічінадзе

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2840 | Рейтинг: 0.0/0
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси
Поведінка в незнайомих місцях
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці...
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
Мистецтво оригамі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]