У категорії матеріалів: 32
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Урок № 12

Тема: Можливості комп'ютера (1)

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науці, техніці, керування процесами та їх відтворення;

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об'єктами;

• розвивати елементи логічного мислення (знаходження шляху в лабіринті, добирання парного елементу), уваги; актуалізація правил техніки безпеки та поведінки в комп'ютерному класі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1222 | Додав: SYLER

Урок № 11

Тема: Модем - спілкування на відстані

Мета урок:

• дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу;

• дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін;

• розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1213 | Додав: SYLER

Урок № 10

Тема: Зображення з цеглинок

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про утворення зображень на комп'ютері (растрова графіка);

• закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], []]. []]), звернути увагу на наявність обраного (виділеного) об'єкта, якого стосуватиметься команда;

• розвивати елементи логічного та просторового мислення (вибір елемента з множини, доповнення малюнка), вміння концентруватися на вирішенні завдання, запропонованої на комп'ютері.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1754 | Додав: SYLER

Урок № 9

Тема: Вікна програм

Мета уроку:

• дати перші уявлення про робочі вікна програм, активне та неактивні вікна;

• закріпитипочаткові навички роботиз клавіатурою і

 мікроманіпулятором мишею (вт.ч. заливки контуру фарбами);

• розвивативміння концентруватися нарозв'язанні задачі,

 запропонованої на комп'ютері, просторове мислення, фантазію та уяву.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1284 | Додав: SYLER

Урок № 8

Тема: Робочий стіл? - Робочий стіл

Мета уроку:

 • дати загальне уявлення про концепцію робочого стола операційної системи \\гіпсіо\уз;

 • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (цифри) і мікроманіпулятором мишею;

 • дати перші уявлення про ярлички на робочому столі ^'іпсіом'а та використання "Корзини";

 • розвивати елементи логічного мислення, фантазії й уяви (зв'язок реальних об'єктів та їх умовного зображення на ярличках, обирання серед кількох елементів), вміння концентруватися ни розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 2036 | Додав: SYLER

Урок № 7

Тема: Що можуть робити принтер та сканер

Мета уроку:

•дати загальне уявлення про призначення деяких периферійних пристроїв (сканера, принтера);

•закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею і клавіатурою (використання клавіші [Епіег]);

•розвивати елементи просторового мислення (складання мозаїки-паззла), фантазії, уяви та конструкторських здібностей, вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері;

•виховувати дбайливе ставлення до обладнання у комп’ютерному класі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1969 | Додав: SYLER

Урок № 6

Тема: Казка про принцесу Пам'ять та професора Процесора

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про призначення системного блока комп'ютера і зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв;

• закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], [Пропуск], [РІ], клавіш з літерами і цифрами) і мікроманіпулятором мишею;

• розвивати елементи логічного мислення (обирання елементу з множини, вирішення анаграми, встановлення зв'язків між командою та дією), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, фантазії й уяви;

• виховувати бережливе ставлення до обладнання у комп’ютерному кабінеті.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 2000 | Додав: SYLER

Урок № 5

Тема: Сьогодні диригентом буду я!

Мета уроку:

• дати загальне теоретичне уявлення про призначення клавіатури як пристрою для введення інформації;

• розвивати початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш Епісг, "Пропуск", літери, крапка, [Р1]);

розвивати навички читання та обирання потрібних літер, вміння концентруватися на розв’язанні завдань, запропонованих на комп’ютері;

• виховувати любов до музики.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1521 | Додав: SYLER

Урок 4

Тема: Що за звір - комп'ютерна миша?

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про призначення комп'ютерного мікроманіпулятора "миша";

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею (натискання лівої кнопки на об’єкті та перетягування);

• розвивати елементи логічного мислення (вибір шляху в лабіринті, обминання пасток), вміння концентруватися на розв'язанні завдання, запропонованого на комп'ютері.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1999 | Додав: SYLER

Урок № 3

Тема: Знайомство з Ганнусею та комп'ютером

Мета уроку:

•дати загальне уявлення про вигляд та призначення складових комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша, принтер):

• розпочати формування початкових навичок роботи з клавіатурою (використання клавіш [«— ], [—»], [ || ]), можливість переміщення курсора (в ролі якого - сам персонаж підручника) за допомогою клавіш;

•розвивати елементи логічного мислення (зв'язок напрямків руху об'єктів на екрані з напрямками реального світу, у т.ч. клавіатурою), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, розвиток фантазії та конструкторських здібностей.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1565 | Додав: SYLER