У категорії матеріалів: 126
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: «« 1 2 ... 8 9 10 11 12 13 »»


УРОК 1

Тема. Що вивчає курс «Основи здоров’я». Здоров’я та його ознаки. Практична робота «Дерево здоров’я»

Мета: дати уявлення учням про те, що таке здоров’я, про значення здоров’я для людини; навчити учнів називати ознаки здоров’я, порівнювати самопочуття здорової і хворої людини; розвивати мислення, мовлення; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 1357 | Додав: SYLER

УРОК 35

Тема. Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестування за допомогою запитань, малюнків, ігор тощо)

Мета: закріпити й підсумувати знання дітей з вивчених тем курсу «Основи здоров'я»; формувати бажання вести здоровий спосіб жит­тя, зміцнювати своє здоров'я протягом літніх канікул.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2305 | Додав: SYLER

УРОК 34

Тема. Практична робота: розучування ігор, які сприяють весе­лому настрою

Мета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для весело­го настрою, для здоров'я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров'я, весело й корисно відпочивати; виховувати дружнє ставлення до членів колективу.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2432 | Додав: SYLER

УРОК 33

Тема. Народні традиції і здоров'я

Мета: вчити дітей розуміти значення народних традицій для здоров'я; формувати прагнення дбати про власне здоров'я; розвивати мислення, пам'ять; виховувати повагу до народних традицій.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2168 | Додав: SYLER

УРОК 32

Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси поведінки людей

Мета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров'я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 1803 | Додав: SYLER

УРОК 31

Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини

Мета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення ви- конувати правила ввічливого спілкування.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2186 | Додав: SYLER

УРОК 30

Тема. Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або героїв мультфільмів), їх ставлення до здоров'я

Мета: вчити розпізнавати людей, дбайливих і байдужих до свого здоров'я; виховувати прагнення дбати про власне здоров'я на при­кладах героїв творів для дітей.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2380 | Додав: SYLER

УРОК 29

Тема. Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я

Мета: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров'я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, на- водити приклади впливу настрою на самопочуття; розвивати у дітей вміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2409 | Додав: SYLER

УРОК 28

Тема. Купання у водоймах. Правила поведінки на воді

Мета: розповісти учням про правила безпечної поведінки на воді; вчити оцінювати правильні та неправильні дії людей, які відпочивають на воді; виховувати культуру поведінки на відпочинку.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3816 | Додав: SYLER

УРОК27

Тема. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинку

Мета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити оцінювати правильні і неправильні дії людей, які відпочивають на природі; вчити поводитися у природньому середовищі достой­но, з повагою і любов'ю до природи.

1 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 1984 | Додав: SYLER