У категорії матеріалів: 319
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 4 ... 31 32 »»


Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події

Мета: формувати вміння перевіряти правильність виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, знаходити значення числових виразів, визначати тривалість події, часу початку і часу закінчення події; розвивати математичне мовлення; виховувати старанність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 3376 | Додав: SYLER

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події

Мета: формувати вміння додавати й віднімати двоцифрові і трицифрові числа (з переходом через розряд), розв'язувати задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2589 | Додав: SYLER

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд (виду 100 - 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць

Мета: ознайомити учнів з прийомом віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, коли зменшуване містить кілька нулів; формувати навички розв'язування задач на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1980 | Додав: SYLER

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв'язування простих задач способом складання рівняння

Мета: формувати вміння письмово віднімати двоцифрові і трицифрові числа з переходом через розряд; розвивати вміння розв'язувати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом; формувати вміння розв'язувати прості задачі способом складання рівняння; розвивати мислення; виховувати культуру математичного запису.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1928 | Додав: SYLER

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, мислення; виховувати організованість.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2384 | Додав: SYLER

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1941 | Додав: SYLER

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Істинні та хибні висловлювання

Мета: ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; формувати вміння складати задачі на дві дії за поданим виразом; розвивати логічне мислення; виховувати старанність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2065 | Додав: SYLER

Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника

Мета: ознайомити учнів з алгоритмом виконання письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження периметра прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1855 | Додав: SYLER

Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею

Мета: формувати вміння письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд; вчити розпізнавати коло і круг за істотними ознаками; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1405 | Додав: SYLER

Аналіз контрольної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд

Мета: проаналізувати результати контрольної роботи; організувати роботу над помилками; ознайомити учнів з алгоритмом виконання письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 1786 | Додав: SYLER