У категорії матеріалів: 112
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: «« 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 »»


Урок 35. Пригоди хлопчика веснянка

Матеріал до уроку: В. Нестайко «В палаці чарівних казок».

Мета: закріпити знання про особливості чарівних казок; вміння визначити головну дійову особу й характеризувати її; вдосконалювати вміння читати, визначати своє ставлення до прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1652 | Додав: SYLER

Урок 34. Як з’явились квіти незабудки?

Матеріал до уроку: І. Камінець «Про що розповіли незабудки».

Мета: закріплювати знання про особливості чарівних казок, вміння визначати головну дійову особу й характеризувати її; удосконалювати уміння читати за особами, передавати почуття мовців і своє ставлення до прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1006 | Додав: SYLER

Урок 33. Доля карає тих, у кого очі завидющі, а руки - загребущі

Матеріал до уроку: В. Скомаровський «Чому в морі вода солона».

Мета: залучити дітей до висловлення припущень щодо смислу заголовка казки; вчити характеризувати й порівнювати дійових осіб; удосконалювати уміння виразно читати; висловлювати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1887 | Додав: SYLER

Урок 32. Там, де правда, гори вогонь, де неправда - спали вогонь

Матеріал до уроку: «Закляття золота і вогню» (за О. Зимою).

Мета: продовжити роботу над жанровими особливостями літературних казок; розвивати моральні почуття (співпереживання, справедливості); удосконалювати уміння працювати з текстом; визначати тему, простежувати розгортання подій, знаходити описи дійових осіб, виховувати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2198 | Додав: SYLER

Урок 31. Що відчуває людина?

Матеріал до уроку: А. Дімаров «Для чого людині серце».

Мета: активізувати й закріпити знання дітей про ознаки жанру літературної казки; вчити читати діалоги; залучати дітей до обдумування й обговорення заголовку казки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1283 | Додав: SYLER

Урок 30. Скоромовки загадки. узагальнення за темою

Матеріал до уроку: скоромовки, загадки, завдання типу «Пригадайте, поміркуйте».

Мета: збагатити знання про названі жанри усної народної творчості; розвивати швидкість читання, кмітливість, уміння виявляти головну ознаку, порівнювати й робити висновки за аналогією; пригадати й узагальнити найголовніше з прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1763 | Додав: SYLER

Урок 29. Народ вчить, як на світі жить

Матеріал до уроку: прислів’я і приказки.

Мета: збагатити знання дітей про малі жанри усної народної творчості, з’ясувати їх характерні особливості, розвивати образність і точність мовлення, виховувати на традиціях народу.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1680 | Додав: SYLER

Урок 28. Українські народні пісні

Матеріали до уроку: «Ходить гарбуз по городу», «Три товариші».

Мета: збагачувати уявлення про народну пісню як жанр усної народної творчості; вчити виразно читати діалоги; збагачувати мовлення постійними ознаками.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2087 | Додав: SYLER

Урок 26-27. За добро добром платять

Матеріал до уроку: українські народні казки з чарівними перетвореннями: «Кривенька качечка»; «Заздрощі добра не навчать», «Кобиляча голова».

Мета: закріпити знання учнів про ознаки чарівної казки; вдосконалювати вміння правильно інтонувати мову дійових осіб, ділити текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1583 | Додав: SYLER

Урок 25. Чия відвага, того й перемога. Прославляння героїзму у чарівних казках

Матеріал до уроку: українська народна казка «Кирило Кожум’яка».

Мета: розширювати знання дітей про українські народні казки; ознайомити з ознаками чарівної казки; формувати вміння читати за особами; удосконалювати вміння складати план як основу стислого переказу.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1780 | Додав: SYLER