У категорії матеріалів: 112
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: «« 1 2 ... 9 10 11 12 »»


Урок 12. Людина без книги, як криниця без води

Матеріал до уроку: О. Пархоменко «Як краплин у Дніпрі»; Д. Павличко «Соняшник»; О. Вишня «Любіть книгу» (для самостійного читання вдома).

Мета: виховувати бажання самостійно читати книжки, удосконалювати вміння виразно читати, знаходити й пояснювати образні вирази; розвивати уміння складати план оповідання.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2331 | Додав: SYLER

Урок 11. «Друкар книг, перед тим не бачених»

Матеріал до уроку: «Друкар книг, перед тим не бачених» (за О. Єфімо-вим); «Школа Володимира Великого» (за А. Лотоцьким).

Мета: виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії; розвивати уміння обговорювати прочитане, складати розповідь за малюнком; виділяти головні думки та їх відтворювати.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2874 | Додав: SYLER

Урок 10. Книги в київській русі

Матеріал до уроку: «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О. Єфі-мовим).

Мета: продовжити знайомити учнів з історією створення книг, навчити дітей аналізувати думки твору, формувати уміння працювати з науково-популярними текстами; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2094 | Додав: SYLER

Урок 9. Як з’явилась книга

Матеріал до уроку: Я. Щоголів «Вчіться, діти», «З історії книг», «Як з’явилась друкована книга».

Мета: виховувати інтерес до книги; збагачувати знаннями про найважливіше з історії книги; удосконалювати навичку читання; розвивати вміння стисло переказувати прочитане, ставити питання до тексту, вчити переказувати текст.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2218 | Додав: SYLER

Урок 7. Знайомі незнайомці

Матеріал до уроку: А. Коваль «У школі все таке знайоме».

Мета: розвивати в учнів прагнення до нових знань, до пошуку відповідей на запитання в довідниковій літературі; удосконалювати читацькі навички; вчити складати загадки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2232 | Додав: SYLER

Урок 8. Урок-узагальнення. Чому мова - дивний скарб народу?

Матеріал до уроку: Д. Білоус «Дивне розмаїття», Н. Умеров «Диктант», «Чи уважно ти читав?».

Мета: виховувати інтерес до походження української мови й повагу до інших мов; розширювати словник дітей і розвивати дослідницькі уміння; вдосконалювати виразність читання; виділяти основні думки, що дають відповідь на запитання теми уроку.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2401 | Додав: SYLER

Урок 6. Привчайтесь працювати із словником

Матеріал до уроку: Д. Білоус «Буває, що слово відоме давно», «Привчайтесь працювати із словниками».

Мета: удосконалювати вміння правильного свідомого читання; розширити знання учнів про словники, походження слів, розвивати пам’ять, дослідницькі уміння.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1875 | Додав: SYLER

Урок 5. Уроки дива калинового

Матеріал до уроку: вірші Д. Білоуса про чари рідної мови.

Мета: розширити знання дітей про творчість поета; розвивати інтерес до мовних явищ; збагачувати словник новими словами, фразеологічними висловами.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1979 | Додав: SYLER

Урок 4. Найцінніший скарб - рідна мова

Матеріал до уроку: І. Січовик «Мова».

Мета: виховувати культуру мовлення; розвивати вміння правильно читати, аналізувати слова (із коренем -мов-), робити висновки; висловлювати враження щодо прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1782 | Додав: SYLER

Урок 3. Птицю впізнають по пір’ю, а людину - по мові

Матеріал до уроку: В. Гринько «Мова», В. Лучук «Найрідніші слова».

Мета: виховувати культуру мовлення, любов до української мови; збагачувати мовлення новими словами; вчити порівнювати вірші.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1591 | Додав: SYLER