У категорії матеріалів: 74
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 »»


Урок № 25

Тема: Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів. «Весняна галявина».

Мета: активізувати пізнавальний інтерес до мистецтва і природи; навчати свідомо виконувати лінійну будову малюнка, використовуючи лінію горизонту і відомі правила перспективи; формувати вміння самостійно знаходити рішення художніх завдань, що відповідають обраній техніці; розвивати пам’ять, увагу, кругозір учнів; творче та художнє мислення, уяву і фантазію; уміння, пов’язані з передаванням розміру і пропорцій, зорове сприйняття і просторове мислення як основу опанування малюнка; формувати емоційну чуйність до краси природи, уміння помічати її дивні особливості; виховувати дбайливе ставлення до природи.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3550 | Додав: SYLER

Урок № 24

Тема: Створення засобами кольору певного за характером виразного образу.

Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо). «Природа прокидається».

Мета: навчати передавати настрій за допомогою кольору та його відтінків; узагальнювати форму; формувати прийоми роботи з ножицями; надавати початкове уявлення про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу; продовжувати формувати в дітей уміння працювати у команді, аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; виховути почуття прекрасного; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3504 | Додав: SYLER

Урок № 23

Тема: Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів ("веселий”, "легкий”, "ніжний” тощо). «Весняне чудо-дерево»

Мета: навчати передавати настрій за допомогою кольору та його відтінків; узагальнювати форму; формувати прийоми роботи з ножицями; надавати початкове уявлення про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу; продовжувати формувати в дітей уміння працювати у команді, аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; виховути почуття прекрасного; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3993 | Додав: SYLER

Урок № 22

Тема: Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з технікою набризку. «Снігопад».

Мета: закріплювати розуміння дітьми поняття «композиція», «лінія горизонту»; надавати учням початкові відомості про передавання глибини простору на площині, поняття плановості; ознайомлювати з технікою набризку; навчати учнів міркувати; розвивати навички та вміння передавати плановість простору; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; розвивати зорове сприйняття простору, творчу уяву, дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів уважність, естетичне сприйняття навколишнього світу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 4074 | Додав: SYLER

Урок № 21

Тема: Виражальні можливості ліній (актуалізація знань). Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. «Родина хитрого їжачка».

Мета: продовжувати навчати учнів аналізувати форму, її взаємозв’язок з частинами, передавати в зображенні елементарні співвідношення частин форми; закріплювати поняття «лінія як засіб виразності», навички розміщення зображення на аркуші паперу, виконання лінійного малюнка; навчати учнів міркувати; продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати зорове сприйняття форми та її частин, творчу уяву, дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1992 | Додав: SYLER

Урок № 20

Тема: Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розмірів форм та їх складових частин. Контраст та нюанс. «Синичка».

Мета: навчати учнів аналізувати форму, її взаємозв’язок з частинами, передавати в зображенні елементарні співвідношення частин форми; продовжувати навчати розміщувати зображення на аркуші паперу; передавати стан природи засобами живопису; продовжувати ознайомлювати з групою «холодних» кольорів; навчати учнів міркувати; розвивати вміння виражати емоційне ставлення до краси природи у творах мистецтва та навколишньому світі, окомір дітей, зорове сприйняття форми та її частин; дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати дбайливе ставлення до птахів; співчуття, спостережливість, акуратність, увагу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3121 | Додав: SYLER

Урок № 18-19

Тема: Розмаїття форм. Взаємозв’язок основної форми та її частин. Малювання з натури. «Новорічна ялинка».

Мета: навчати учнів основ малювання з натури; ознайомлювати з процесом узагальнення форми; навчати визначати основну форму предмета, його пропорції, побудову і відображати модель з усіма деталями саме такою, якою учні її бачать; навчати розміщувати зображення на аркуші паперу, рівномірно наносити штрихування олівцем для точнішого відображення предмета; навчати учнів міркувати; сприяти розвитку графічних навичок у зображенні елементів геометричного орнаменту; розвивати фантазію, окомір дітей, зорове сприйняття натури і дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; сприяти вихованню у дітей інтересу до спільної діяльності та результатів колективної творчості; виховувати спостережливість, акуратність, увагу; створювати святковий новорічний настрій.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2864 | Додав: SYLER

Урок № 17

Тема: Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. «Веселий сніговик»

Мета: навчати свідомо визначати положення аркуша паперу залежно від форми та положення об’єкту зображення; продовжувати закріплювати поняття «симетричний малюнок»; навчати учнів визначати центр композиції; засвоювати основи симетричної композиції; формувати навички роботи в техніці гуаші; навчати дітей виявляти емоційне ставлення до краси зимової природи, працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; виховувати спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3260 | Додав: SYLER

Урок № 16

Тема: Урок узагальнення. Співвідношення силуетної форми та декору. Графічний малюнок. Аплікація. «Родина строкатих рибок».

Мета: навчати учнів працювати у змішаній техніці (акварель, туш, кольоровий папір, декоративно-прикладне мистецтво); закріплювати вміння розміщувати елементи на малюнку; дотримувати закони композиції, навички роботи в графічній техніці; продовжувати знайомити з силуетними формами й декором; навчати учнів працювати в колективі, об’єднувати творчий потенціал групи, навчати міркувати; пояснювати дітям співвідношення фактури матеріалу й техніки виконання малюнка; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; забезпечувати доброзичливу атмосферу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1478 | Додав: SYLER

Урок № 15

Тема: Витинанка як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або декількох вісей симетрії. «Чарівна ялинка».

Мета: ознайомлювати учнів із поняттями «симетричний малюнок», «витинанка», процесом узагальнення форми; формувати трудові прийоми роботи з ножицями; навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; виховувати спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2236 | Додав: SYLER