У категорії матеріалів: 191
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 »»


Тема: Число і цифра 8. Урок-подорож до Країни Чисел і Цифр

Мета: ознайомити дітей з числом 8, його утворенням і записом, вчити групувати предмети, сприймати число 8; закріплювати нумерацію чисел у межах 8; вміння розрізняти цифри і числа; сприяти розвитку логічного мовлення, уваги та уяви, виховувати інтерес до цікавої математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 9941 | Додав: SYLER

Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток виду 34+52. Розв’язування задач

Мета: ознайомити учнів із загальним випадком додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд; формувати вміння застосовувати цей прийом для розв’язування задач; розвивати математичне мовлення і мислення; активізувати пам'ять; виховувати наполегливість, працьовитість, любов та бережливе ставлення до природи.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4910 | Додав: SYLER

Тема: Вправи і задачі на застосування таблиць додавання і віднімання числа 1. Вимірювання довжин відрізків. Повторення складу чисел 9 і 10

Мета: продовжити роботу над формуванням в учнів вміння розв’язуватиприклади і задачі на знаходження суми й остачі; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення та увагу в учнів.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2315 | Додав: SYLER

Тема: Додавання і віднімання у межах 20. Урок-гра «Що? Де? Коли?»

Мета: Закріпити вміння додавати і віднімати числа у межах 20; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність; створити ситуацію  пошуку істини, співпереживання; виховувати цікавість та інтерес до математики, бережливе ставлення до природи.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2295 | Додав: SYLER

Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання й побудова відрізків

Мета: закріпити обчислювальні навички в межах 10, склад чисел у межах 10;удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; продовжитиформувати навички креслити і вимірювати відрізки; розвивати логічне мислення учнів, увагу, кмітливість; виховувати доброту, чуйність, самостійність, працелюбність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3203 | Додав: SYLER

Тема: Склад числа 10. Послідовність чисел в межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання

Мета: Закріпити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка та вміння порівнювати числа в межах 10; вдосконалювати навички усної лічби; сприяти засвоєнню учнями складу числа 10; Розвивати логічне мислення, мовлення; Виховувати бережливе ставлення до природи.

1 Клас | Математика | Переглядів: 5143 | Додав: SYLER

Тема: Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини і товщини предметів

Мета: Розкрити зміст поняття число і цифра 3;ознайомити учнів з утворенням числа 3, учити писати цифру 3, порівнювати числа в межах трьох; порівнювати предмети затовщиною, користуючись словами: «товстий», «тонкий», «товщий», «тонший», «однакові». Закріплювати вміння порівнювати предмети за довжиною. Розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчі здібності учнів. Виховувати самостійність, допитливість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 8088 | Додав: SYLER

Тема: Лічба предметів. Поняттяодин – багато. Співвідношення тцифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити поняття число й цифра; формувати вміння зіставляти число предметів із відповідною  цифрою; вправляти в написанні елементів цифр; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, інтерес до вивчення математики, старанність, охайність під час письма.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4340 | Додав: SYLER

Тема: Поняття один – багато; число і цифра. Назви цифр (одиниця, двійка, трійка). Поняттядовший, коротший. Підготовчі вправи донаписання цифр

Мета:ввестипоняттячисло й цифра; вправляти в написанні елементів цифр; закріпити розуміння поняттяодин – багато; довший, коротший; розвивати логічне мислення, уміння обґрунтовувати свою думку; виховуватибажання вчитися, любов до українських народних  казок.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3854 | Додав: SYLER

Тема: Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі – внизу, вище – нижче, зліва, справа, між. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити розуміння просторових відношень вгорі – внизу, вище нижче, зліва, справа, між; вправляти в кількісній та порядковій лічбі; вчити порівнювати множини та предмети; розвивати дрібну моторику, увагу, логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

1 Клас | Математика | Переглядів: 7116 | Додав: SYLER