У категорії матеріалів: 144
Показано матеріалів: 141-144
Сторінки: «« 1 2 ... 13 14 15


УРОК 4

Тема. Термометр

Мета: сформувати поняття термометр; виробляти уявлення про властивості рідин розширюватися під час нагрівання та стискуватися під час охолодження, вміння користуватися термометром (визначати, записувати і читати його показання), цілеспрямовано сприймати (спостерігати) перебіг і результати дослідів, доводити власну думку; виховувати зосередженість та уважність під час виконання практичної роботи.

Обладнання: термометри (кімнатний, зовнішній, медичний, водяний), роздаткові моделі термометрів на кожну парту, склянки з теплою, гарячою та холодною водою (одного об’єму).

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1707 | Додав: SYLER

УРОК 3

Тема. Сонячне світло і тепло

Мета: розширити уявлення про сонячні промені, особливості їх падіння на поверхню Землі, про висоту сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; вміння вимірювати довжину тіні від гномона, встановлювати залежність між висотою сонця на небосхилі й довжиною тіні від гномона, між висотою сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на землю; формувати вміння порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання пізнавати природу, бачити її красу та охороняти й примножувати природні багатства.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2772 | Додав: SYLER

УРОК 2

Тема. Тіла. Речовини. Молекули

Мета: формувати елементарні поняття тіло, речовина, молекула; вміння розрізняти тіла і речовини в природі; формувати вміння моделювати будову твердих, рідких і газоподібних речовин, виконувати досліди за інструкцією; виховувати зосередженість та охайність під час виконання дослідів.

Обладнання: залізний цвях, шматочок крейди, повітряна кулька, дві склянки з водою, кристалики марганцевокислого калію (марганцівки), кухонної солі, малюнки із зображенням рослин і трав, занесених до Червоної книги.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1304 | Додав: SYLER

УРОК 1

Тема. Що таке природа. Якою буває природа. Охорона природи

Мета: закріпити поняття природа, нежива природа, жива природа; формувати уявлення про моральну, естетичну, пізнавальну, валеологіч-ну, практичну цінність природи для людей; розвивати уміння розрізняти предмети неживої і живої природи та предмети, зроблені людьми; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; формувати вміння робити схематичні записи (моделювати), спостерігати за живою і неживою природою; виховувати почуття відповідальності за природу рідного краю, країни, прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи.

Обладнання: ілюстрації із зображенням представників царств живої природи; предмети неживої природи, малюнки із зображенням рослин різних видів, кросворди.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2072 | Додав: SYLER


1-10 11-20 ... 121-130 131-140 141-144