Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі, рівняння; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета. |
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задані, які є комбінаціями вивчених видів простих задач Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів; розвивати вміння порівнювати, додавати іменовані числа; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі; виховувати культуру математичного запису. |
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задані, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, нас роботи Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного додавання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів; розвивати вміння розв'язувати задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності, порівнювати вирази та знаходити їх значення; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів і розв'язування задач; розвивати вміння складати і розв'язувати задачі за коротким записом; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 480 - 250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків Мета: ознайомити учнів з прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків; розвивати увагу; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом Мета: ознайомити учнів з додаванням трицифрових чисел виду 240 + 430; формувати вміння розв'язувати задачі виразом, арифметичними діями з поясненням; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: формувати вміння додавати і віднімати способом округлення трицифрових чисел; розвивати вміння розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: вчити учнів порівнювати сотні, додавати і віднімати сотнями; дати уявлення про нерівності зі змінною; вчити розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розширена задана на зведення до одиниці (перший вид) Мета: закріпити вміння учнів додавати і віднімати круглі десятки; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; розвивати мислення; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного запису. |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці Мета: ознайомити учнів з розв'язуванням рівнянь, у яких права частина подана числовим виразом; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |